شَـــــــــــــــــــلـوتـــــ ...

شــــاد بودن، تنها انتـــــقامی است که میتوان از زندگــــــی گرفتـــــ ...

شَـــــــــــــــــــلـوتـــــ ...

شــــاد بودن، تنها انتـــــقامی است که میتوان از زندگــــــی گرفتـــــ ...

بازگشت همه بسوی اوستــــ ...

کل ترم دارم میگم این استاده عمرا از جزوه اش سوال بده . کسی خریدار نبود .

بالاخره امروز رفتیم سر جلسه آقا شونصدتا سوال و مساله و تست داده با 120 دقیقه وقت . مدیونی اگه فکر کنی که میشد مثل یکی شو تو جزوه اش پیدا کرد ... امتحان نبود که انتقام بود . کنکور از این آسون تر بود . 

آخه بیام همون جا باهات یقه به یقه بشم ، دانشجو خراب کن . 

تازه دیشب هم اعصابم خیلی ریخته بود بهم : دوستم اس ام اس زد که مادرش بعد از 5 سال که در بستر بیماری بود فوت کرده . اصلا داغون شدم . من که جزوه رو خورده بودم نتونستم درست درمون جواب بدم . چه برسه به پروین . 

پروین جونم خدا به خودت و خانواده ات صبر بده . خدا روح همه رفتگان رو شاد و قرین رحمت کنه .

من عاشق مامانم ام ، امیدوارم یا قبل از مامانم برم یا خدا صبر ایوب بهم بده . حتی نمیتونم یک لحظه هم نبودنش رو تصور کنم ...

فرشته ی زندگی من خدا بهت عمر پرعزت بده ، تو برکت زندگی منی ...

برای داشتنت خدارو هزاران مرتبه شاکرم ...


ZiZoOo نوشت :


حرفی که این چند روزه ورد زبونم شده : خیلی ممنـــــون اینقد آســــــون منو داغــــــون کردی ...

سیاوش این آهنگو قشنگ خونده 

نظرات 6 + ارسال نظر
Ghasedak پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 08:14 ب.ظ http://www.earsplitting-silence.blogsky.com/


سلام

امتحان ادبیات منم اونجوری که فکرشو نمیکردم سؤال داده بود مثلا از متن درسا هم سؤال داده بود آخه ما که متن درسارو حفظ نکرده بودیم

موفق باشی زینب جونم

سلام سلام قاصدک

موفقیم با موفقیت های دوستان . ( یعنی میشه ؟!)
خوشحالیم با موفقیتهای دوستان . بیـــــــتر شد.

street group پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 08:28 ب.ظ http://www.street361group.blogfa.com

طوری نیس هر چی فهش بلدی بهش نسبت بده و خودت خالی کن
.
.
.
به نظر من هیچی فراموش نشدنی تر از داغ مادر نیست منم تو دنیا هیچ کسی رو بیشتر از مادرم دوست ندارم.....از صمیم قلب ارزوی صبر براش دارم
.
.
.
من عاشق سیاوشم چند وقت پیش شنیدم میخواد دیگه خونندگی رو بزاره کنار.....خدا نکنه

منو بکشن فحش نمیدم . خیالت تخت . بخاطر یه امتحان دهنمو کثیف کنم که چی بشه ؟ اصلا در شآن من نیست .



کاملا موافقم . منم همینطور .


من زیاد دوستش ندارم . ولی خب هر آمدنی ، رفتنی داره .

Ghasedak جمعه 7 بهمن 1390 ساعت 02:09 ق.ظ http://www.earsplitting-silence.blogsky.com/


فوت مادر گرامی پروین جان رو هم تسلیت میگم ( خدا رحمتشون کنه )


خدا بیامورزدتشون

Nima جمعه 7 بهمن 1390 ساعت 09:55 ق.ظ http://nimacruise.blogsky.com

خیلی ممنون واسه هرچی که آوردی به سرم ...
خیلی ممنون ولی من هیچ وقت ازت نمیگذرم !!!
با نظریه شاویزویزک موافقم .
کسی حق نداره بهش توهین کنه .
یه جورایی در آینه وجودش خودم رو میبینم.

بله دقیقا خودشه .

منم که اصلا نفهمیدم این نظر غیرتمندانه رو با اسم مستعار کی گذاشته

Nima جمعه 7 بهمن 1390 ساعت 06:36 ب.ظ http://nimacruise.blogsky.com

چی.........ه ؟؟

حمید شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 02:30 ب.ظ http://hamidshams.blogsky.com

ای کسانی که به جزوه استاد اکتفا میکنید مطمئن باشید که مردودید
(سوره ارهاب ایه 65)

به خودت مسلط باش دانشجو همینه دیگه حداقل 4واحد زکات هرترمه.مگه تو مسلمون نیستی .زکاتتو بده خب

خدا رحمتش کنه.مرد و راحت شد.خدا کنه هممون راحت بشیم.بجای این کارا برو حلوا درست کن یه فاتحه ای بخونیم
امیدوارم تو و مامانت هزاران سال زنده باشین و هرسال تولد بگیرید و منم بیام کیک تولد بخورم

حرفی که این چند روزه ورد زبون من شده: دختر آبادانی بیقراره عاشق شده و خبر نداره
سندی این آهنگو خونده

حمـــــــــــــــــــــید از دست تو ...

زکات هر ترم رو خیلی خوب امدی ... آفنر

اوه اوه سشم . اتفاقا حلوا هام حرف نداره .

حالا که این دعا رو کردی . سهم کیک هر سالت محفوظه


بلـــــــــــه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد