شَـــــــــــــــــــلـوتـــــ ...

شــــاد بودن، تنها انتـــــقامی است که میتوان از زندگــــــی گرفتـــــ ...

شَـــــــــــــــــــلـوتـــــ ...

شــــاد بودن، تنها انتـــــقامی است که میتوان از زندگــــــی گرفتـــــ ...

سخن نیـمچه مـدیر

سلام به قاب عکسی ها ، قدرت عشقی ها و شلوطی ها ...

یه مدت نبودم . در فکر فرو رفته بودم وگرنه غم کجا و من کجا . ایشالا هرجاهست خدا از روزگار محوش کنه . غمو میگم ها ... زندگی در بهترین شرایط جاریست . بسی شاکرم . 

به یه اصلی اعتقاد دارم :

50% درصد وبلاگ متعلق به بازدید کنندهاش و علاقمنداشه و اونهام سهمی در تحولات وب دارن . وگرنه وب به درد صاحبش میخوره . در این مدت منِ همیشه خندان یکم دچار خوددرگیری مزمن شده بودم و همه فکر میکردن غمبات گرفتم یا شکست عشقی خوردم که ، خرافاتی بیش نیست . پر انرژی تر از قبل برگشتم . 

یه نکته : 

مثل اینکه نام "شَــــــلوط" زیاد مورد پسند شما نیست . اگر همون "قدرت عشق" بهتره هست . نقشه ی ب رو پیاده میکنم . یعنی اسم وبلاگ قدرت عشق بمونه و بخش خاصی رو در وبلاگ بزارم بنام شلوط . شنوای نظراتتون هستم 



*طنز پستِ افتخاری*


هرگز بدی کسی رو نه ببخش نه فراموش کن . سر فرصت بزن دهنشو سرویس کن . (باپوزش)

زندگی با مای بی بی شروع و به ایزی لایف ختم میشود . قدر لحظاتی را که با شرت هستیم را بدانیم . (باپوزش فراوانتر)

سوالات کنکور یارو :

1)دوطفلان مسلم چند نفر بودند و نام پدرشان چه بود ؟

2)شاهنامه ی فردوسی اثر کدام ادیب ایرانیست ؟

3)چهل دزد بغداد چند نفر و اهل کجا بودند ؟

4)کشتی نوح را کدام پیامبر ساخت ؟

5)ابومسلم خراسانی اهل کجا بود ؟

ادامه مطلب ...

رهــــا ...


زبس بستم خیــــــــــــــــــــال تو 

تو گشتـــــم پای تا ســر من 

تـو آمــــد خـــرده خــــرده 

رفت من آهسته آهسته 

لبـخندم ... دلتنـگتـم

کاش یادت نرود روی این نقطه ی پرنگ بزرگ ، بین ناباوری آدم ها ، یکنفر میخواهد که به یادت باشد .

نکند کنج هیــاهــو بروم از یادت !



کنارم هستـی و اما دلم تنگــــ ... میشه هر لحظه 

خودت میدونی عادت نیست فقط دوستــــ ... داشتن محضه 

.

.

یه وقت تنــها نری جایی که از تنــــهایی میمیرم 

از اینجا تا دم در هم بری ، دلــشوره میگیرم 


سخن نیمچه مدیر:

این وبلاگ تا اطلاع ثانوی به روز رسانی نمی شود . باسپاس از حضور همیشگیه هملینکی های سبــــزم

زیباستـــــ


زیباست زندگی وقتی اشتباهی داری          زیباست اشتباه وقتی یاوری داری 

زیباست یاور وقتی خدایــــــــــی داری          زیباست خدا ، زیرا تنـها او را داری 



خدایـــا! هزاران بار شکرت که انقد منو دوست داری 


خیلی وقته این کلام رو تکرار نکردم

این آهنگ رو گوش ندادم

ایناها عاشقانه ها و خلوت های حقیرن


برمیگردم 

یــادگــاری ...

تابحال کسی برام شعر نگفته بود . تازه فهمیدم که شعر رو باید به اهلش تقدیم کرد تا با تارتار وجودش درکش کنه . امید جان یادگاری ای بهم دادی که تابحال نگرفته بودم . 


    هم صدای ساز کهــــنه ام ، من برای تو میــــخونم    

تو رو ای هم بغض خسته ام با خودم خودی میدونم

 

تویی که خیلی عــزیزی واسه این شاعــــر خسته 

تـو که مـــــهر دلِ پاکت تــوی قـــــلب من نشسته


    من به یــــاد تو میـــــخونم ای عـزیـز خودمونــــی   

میخوام این شعر رو یه روزی تو به یاد من بخونی


پرم از حرفای نابت ، پرم از شعرای تبدار 

مثِ نقشِ برگِ آخر میمونی رو تن دیوار


میونـــــه برگــــای زردِ این روزایِ سرد پاییــــز  

خیِسِ خیسِ سیل بارون تو غروبای غم انگیز


 تک و تنــها بودم اما تو به داد من رسیدی 

دوتا خطِ سرخِ پرنگ روی تنهاییم کشیدی


  منو بردی تا رفـــــاقت ، منو بردی تا ترانه  

منو بردی تا شکفتن تا یه حس شاعرانه 


پرم از حرفای نابت پرم از شعرای تبدار  

مثِ نقشِ برگِ آخر میمونی رو تن دیوار 


امید احمدی . آبان 90

پیــک نـوروزی


زندگی قافیه ی باران است ، من اگر پاییزم و درختان همه بی برگ شدند ، تو بهاری و به اندازه ی باران خدا زیبایی 


در عجبم با تمدن چند هزار ساله ی ایران چرا حاجی فیروز گدایی میکند در حالیکه بابانوئل کادو میدهد !

دقت کردین تلوزیون چه فیلم های معرکه ای رو آنوس میکنه ، بعد چه فیلم های مزخرفی رو پخش میکنه ؟

هرسال که میرم شمال مسواکمو یادم میره ببرم . مجبورمیشم یکی بخرم .... مسواکیــــه ، مســـــواک 

رو جعبه شیرینی زده بود ، تاریخ تولید 90/3 - تاریخ انقضا : سه ماه بعد از تولید 

یارو کت کوتاه پوشیده ، به مامانم میگم این چه وضعشه ؟ مامانم میگه : کت نیست که کتکِ

وقتی میگن خدا درو تخته رو خوب با هم جور میکنه ، دقیقا منظورشون چیه ؟ زنه در یا مرده ؟ مرده تخته است یا زنه ؟



*طنز پست*


خدا شونه هامونو فقط برای اینکه بار غممونو روش بزاریم نیافریده . آفریده که بعضی وقتا بندازیمشون بالا بگیم : به من چـــه ؟ 

با چاپ تمبر ا.ح.م.د.ی-ن.ژ.ا.د ، مردم سردرگم شدند که کدام طرف را تف بزنند ؟ 


قابل توجه مجردها : دستگاه سبزه گره زنی با قابلیت 91 گره در ثانیه جهت بخت گشایی در سال 91 ، مخصوص سیزده بدر بفروش رفته و تموم شده .... نداریم



دلم نوشتـــ ...

همینکـــ . . .


به کنج غـــم گرفتــــارم همینک                      به یــــاد تو نشینم من همینک

بــــجویم من پــــی ات راه نرفته                      تو رفتی و چه غمگینم همینک

دری بینـم در آنــسوی خیــــالم                      زمن تا در چه ها باشـد همینک

بـکوشم تا رها شم من ازآن در                      گـــــرفتارم به بندی من همینک

 اگـــر باشد وصـــال تو بــــدان در                    زدستـم میـــرود این دل همینک 


بازم ذهنم از خودش احساسات تراوش کرد .

 خودم خیلی دوستش دارم .

منتظر نظر کارشناس ، آرمان هستم .

ادامه مطلب ...