شَـــــــــــــــــــلـوتـــــ ...

شــــاد بودن، تنها انتـــــقامی است که میتوان از زندگــــــی گرفتـــــ ...

شَـــــــــــــــــــلـوتـــــ ...

شــــاد بودن، تنها انتـــــقامی است که میتوان از زندگــــــی گرفتـــــ ...

گرفتارم ...

سلام دوستای گلم 

خیلی شرمنده که اصلا وقت نمیکنم بهتون سر بزنم و کم تر وقت میکنم آپ کنم. این نوید رو بهتون بدم که درسام خیلی خیلی سنگین شده و دیگه آخر ترم . باید جمع و جورشون کنم . بلکم خدا بخواد و پاس بشن . اگر وقت کردم حتما آپ میکنم . اگرنه که منو فراموش نکنید . 

مثل همیشه سبز و پر انرژی باشید ...




*طنز پستـــــ *


دیگه روز زن تموم شده و حالا نوبت مرداست ! 

خدایا در آفرینش مردها کیفیت رو فدای کمیت نکن . کمتر خلق کن اما آدم خلق کن . 

پیشاپیش روز مرد بخوره تو سرشون 


اینم واسه اینکه نگین من طرف مردام .

روزتـــــــ مبارکــــــــ


وقتی رسیدی که شکسته بودم 

از همه ی آدما خسته بودم 

وقتی رسیدی که نبود امیدی 

اما تو مثل معجزه رسیدی


وقتی رسیدی که شکسته بودم 

از همه ی آدما خسته بودم 

بعد یه عالم اشک و بعض و فریاد 

خدا تورو برای من فرستاد


خوب میدونم جای تو رو زمین نیست 

خیلیه ، فرق تو فقط همین نیست 


آدمای قصه های گذشته 

به کسی مثل تو میگن : فرشتـــــه


فرشته ی نجات 

تو جون ازم بخواه ، اونم کَمه برات 



روز تنها عشق زندگیم 

روز فرشته ی رویاهام

روز سرآغاز خوبی ها

روز هستی وجودم 

روز بهترین دارایی ایم تو این دنیا 

روز مادر عزیزم مبارکــــــ ...



*طنز پستــ افتخاری *


خدایا بخاطر سیب مارا از بهشت راندی و بخاطر آب انگور به جهنم می اندازی ! خدایا با میوه هات مشکل داری یا با ما ؟ ( مناجات یارو )


زنها مثل توپ میمونن . 18 سالگی توپ فوتبال (22نفر دنبالشون) . 28 سالگی توپ والیبال (12نفر دنبالشون) . 38 سالگی توپ پینگ پونگ ( 2نفر دنبالشون) . 48 سالگی توپ گلف ( 1نفر دنبالشون) . 58 سالگی توپ هفت سنگ ( همه ازش فراری ) . 


میگن علف باید به دهن بزی شیرین بیاد . یه عمر خودمونو کشتیم شیرین ترین علف باشیم ، نگو یارو اصلا بز نبوده ، گاو بوده ! 


دعای پسران دم بخت : ســــــــانســــــــــــــور شد 




امروز وبلاگم مختص مامان گلمــــــــه ... خدا واسم حفظت کنه نفســـــــــــــم ...

بودن یا نبودن


 کم باش اما نگران گم شدنت نباش . اونیکه اگه کم باشی گمت میکنه همونیه که اگه زیاد باشی حیفت میکنه .

خــدایا ازتــــ  ممنونم ، کسانی در زندگی من بودن و هستن که بخاطر وجودشون حس قشنگ دوست داشتن و دوست داشته شدن رو با تمام وجود تجربه کنم .



*طنز پستــــ *


ما که هرجا دهنمون سرویس میشه ، میگن : امتحان الهیه !

اگه اینجوری باشه که من الان دکتری الاهیات گرفتم !

قدیما مراسم خاستگاری واسه این بود که خانواده ها دختر و پسر رو بهم نشون بدن ، الان واسه اینه که دختر و پسر خانواده ها رو بهم نشون بدن .

هروقت زنت گریه میکنه بدون میخواد خرت کنه . ولی هروقت که داره میخنده بدون خرت کرده . 

خداوند مرد را آفرید و به زنها قول داد که مرد ایده آل را در هر گوشه زمین بتوانند بیابند و سپس زمین را گرد آفرید که گوشه نداشته باشد .





آفتاب پرستــــ ...

بعضیا کارشون فقط گفتن خُـــــزولـــاته . فقط بلدن تقلید کنن . ازخودشون هیچی ندارن . خدانکنه یکی یه کاری بکنه . مثل یه یه رنگرز قهار ازش تقلید میکنن . یه بار مصرفن . دروغ هم که شده نقل و نبات واسه شیرینیه دهنشون . امروز هرکی هرچی گفت تا روز بعد و جمله ی بعد همونن . امروز هرکی هرکاری کنه تا روز بعد همونن . مثل یه بیمار روانی میمونن . هفتاد رنگن . رو هیچ کارشون نمیتونی حساب کنی . هیچی ندارن ولی انقدر قشنگ ظاهر سازی میکنن که همه رو گول بزنن . آدمایی که تنهاییشونو با کارای زودگذر و علایق زودگذر پر میکنن . اگه به تنهایشون سربزنی انقدر خوشونو بدبخت و ذلیل میبینن که آدم دلش کباب میخواد . اه اه ...

بیچاره عروسکایی که بازیچه ی دست این آدما شدن ... 

لحن تند منو ببخشید ولی دیگه نتونستم تحمل کنـم ...

خیلی خوبه که آدم با هرس کردن علف های هرز اطرافش به آرامش برسه ...



روزگاری پوچ داری

از عاطفه تهــی هستی 

در امروزت گرفتاری 

چشمانت سوی دورتــر از امروز را ندارد 

در لحظه زنده ای 

درجویبار زندگی جسدی روان هستی 

زبانت زهــر است 

زهرِ ماری خوش خط و خال

محــکوم شدی به تنهایی 

به نداشتن همدم 

به دست و پا زدن در نکبت ابــدی

هیچکس به سراغت نمیاید

همه فراری از دنیای پوچت

افسار گسیخته ای 

رام ناشدنی 

روان پریشی

هر دم به کنچی گریزانی

تو را من دیروز میبینم 

تو راهی به فردا ها نــداری 




without U



?"How can you "SM_LE" without "I
 ?"How can you be "F_NE" without "I
 ?"How can you "W_SH" without "I
 ?"How can you be "FR_END" without "I
I" am very important"
 But this "I" can never achieve "S_CCESS" whithout U
ادامه مطلب ...

تسلیتــــ ...


سالروز شهادت بانوی دو عالم تسلیت باد

بازم درهـــــمه

دختره مخش یخ زده 

پسره انقد قشنگ رو مخش پاتیناژ بازی میکنه که بیا و ببین 

چرا آخه اینقد بعضی از دخترا سادن . با یه دوست دارم و عاشقتم و شما زیبا هستین اولا که زود باور میکنن دوما سریع دل میبندن . (خدایا مراقب من باش)

دانشگاه های ایران واقعا دانشگاس . آدم کلی ظاهر که با باطنشون متضاده میبینه . دمش گرم من کلی آدم شناسیم خوب شد .


حتما سربزنید یک دقیقه بیشتر وقتتون رو نمیگیره ... اعراب


*طنزپستـــ*


عاشق اینم که وقتی استاد میپرسه تا کجا درس دادم ؟ همه مثل بُز همدیگرو نگاه میکنن و هیچکس جواب نمیده . تو هیچی مثل این اتحــــاد نداریم 

دقت کردین اگه اسمتون "میرزا پشم الدین گل کلمیان" هم باشه ، وقتی میخوای ایمیل درست کنی ، میگه قبلا با این اسم ساخته شده 

یارو تو فیس بوک کامنت گذاشته استفاده از ف-ی-ل-ت-ر-شکن حرامه ، یکی نیست بگه مرتیکه خودت با قندشکن امدی کامنت گذاشتی(باپوزش)