شَـــــــــــــــــــلـوتـــــ ...

شــــاد بودن، تنها انتـــــقامی است که میتوان از زندگــــــی گرفتـــــ ...

شَـــــــــــــــــــلـوتـــــ ...

شــــاد بودن، تنها انتـــــقامی است که میتوان از زندگــــــی گرفتـــــ ...

حیرت انگیزه

من عاشق رقص های دونفره و دسته جمعی ام...

حیف شد دیگه کلاس های هی پاپ دنس رو ادامه ندادم ...

ای کاش منم 92 سال عمر کنم شاید بتونم یه روز مثل این مادربزرگ اکتیو سالسا برقصم ...


کلیپ جالبیه . اگه ندیدینش از دستش ندین .


چی میشه که !

هرچی بررسی کردم نفهمیدم این آقایون برچه اساسی جنس مونث رو مورد خطاب قرار میدن و جزو یکی از چند گروه زیر قرار میدن ؟!


1.بانو 

2.خانوم 

3.آبجــــی 

4.خواهـــرم 

5.همشیـــره

6.دختــــــــــرم 

7.خانوم فلانـــی 

8.خانوم آقای فلانی 

9. ...


البته ناگفته نماند در برخورد اول تا برخورد n ام امکان داره این الفاظ ، رسمیت یا صمیمیت خودشونو از دست بدن . که تازه همونم یه معیاری داره که بازم جای بحث و تفکر داره .



ZiZoOo :

معجزه ، قبض تلفن امده 4000 تومن !!!

رفتم یه فرم ، محضری کنم واسه دانشگاه ، 32000 تومن کردن تو پاچه ام!!! نامردا  تازه از این دفترخونه به اون دفترخونه قیمتها بر مبنای خیلی مزحکی تغییر میکرد . مملکته ما داریم ؟!

این آهنگ وبلاگ هم موقته ها تا سرفرصت عوضش کنم .

به یارو میگن دخترتو به کی دادی ؟! میگه : غریــبه نیست ، دامادمه !!!

ضیافت افلاطونــــــ ...


در مقدمه کتاب ضیافت افلاطون که در زمان رییس جمهوری خاتمی به چاپ رسیده بود متنی وجود داشت که در چاپهای بعدی از روی این کتاب حذف شد. پاراگرافی از این مقدمه را در اینجا قرار می دهم:
 
" در جوامع استبدادی همیشه زن و مرد از هم جدا می شوند تا مرد ها و زن ها چیزی که بینشان جریان داشته باشد، شهوت بیمار گونه ناشی از توهم شناخت از هم باشد، تا هیچ زنی و مردی زیبایی و زشتی واقعی را نتواند تشخیص بدهد و زن ها و مرد ها در انتخاب هم به اندازه شهوت برانگیز بودن توجه داشته باشند و بس ، نه چیز دیگری ..چرا؟؟ چون اگر در جامعه روابط زن و مرد آزاد باشد آن دیوار شهوت فرو می ریزد و زن ها و مرد ها زیبایی و زشتی واقعی را تشخیص می دهند و خانواده هایی که تشکیل می دهند بر دوست داشتن  انسانی بنا می کنند و فرزندان سالم تربیت می کنند که تاب استبداد را ندارد و به عبارتی استبداد با وجود آنها بیگانه است، چرا که آزاد پرورش می یابند ".

ZiZoOo نوشت : حیفم امد شما رو از این ایمیل زیبا بی بهره بزارم !

- زنه به شوهرش میگه : ببین شوهر همسایه بقلی هر روز زنش رو بوس میکنه ! تو چرا اینکارو نمیکنی ؟!
شوهره میگه : من که زنشو خوب نمیشناسم ، شاید به من بوس نده خب .

زاد روزتـــــــــ شــــاد باش

عنوان یکم زیادی پارسی بود ، نه ؟


یــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوهو

هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــورا

دستـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

جیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــغ 


تفلده عید شما (خودم) مبارکــــــــــــ

امروز هم سالروز تولد خودمه هم سالروز تاسیس "قدرت عشق" .  واسه همتون کارت دعوت فرستادم هاااا .

اینم یه کیک چند منظوره و زمستونی از طرف دختر چله ی زمستونی (زینب بانو) به همه ی هملینکی ها و دوستای عزیزم که واقعا به تک تکتون افتخار میکنم . آدم دوتا هملینکی اهل دل و با صفا مثل شما داشته باشه که مدام ازشون انرژی بگیره مطمئنا زندگی شادی داره . از اینهمه لطف و محبتتون نسبت به من واقعا موتوشکرم .


 

اگر الان سجده شکر بجا بیارم بازم کمه ....


جشن و پایکوبی در منزل بسی خوش گذشت .... انقدر زدیمو رقصیدیمو خندیدیم که حد نداشت .... کلی عکس و فیلم و کادو و مراسم جور واجور .... باورتون نمیشه قبل از اینکه کیک رو ببرن میخواستن با چاقوی تزیین شده منو ذبح کنن !!!ثانیه به ثانیه اش خوش گذشت ... قرار بود آهنگ تولدت مبارک اندی رو که خیلی دوست دارم بزرام رو وبلاگم که نشد .انقدر پیام تبریک گرفتم که دیگه مخم هنگ کرده بود . اوه تازه همین الان یادم افتاد که کنار اون عصرونه ی شاهانه ژله ها رو نذاشتم .... حیف !!! 

راستی امسال دوتا کیک داشتم ... یه کیک که خودم گرفتم یه کیک هم که دوستم هرسال واسم میگیره میاره .... آخه همیشه جشن تولد من دونفره بوده که کیکش هم دونفره میشد . البته تولد داداشم هم 20 بهمنه ... فکنم اونم میخواد بترکونه .... از الان داره به برد موج باندش فکر میکنه.


امسال خیلی بهم سخت گذشت ... دقیقا از اوایل تابستون یکم زیادی اتفاقات جور و واجور و پیش بینی نشده واسم افتاد . اگه مراسم نمیگرفتم که امسال رو خوب تموم کنم دق میکردم . از خانومها و آقایانی که امسال باعث شادیم شدن و اونهایی که گند زدن به حالم هم سپاس گزارم .سعی میکنم درس بگیرم واسه آینده ام خوبه . 


هنوزم تو کف پستی ام که بچه های با معرفت کاشان Street Group واسم گذاشتن . خیلی بهم چسبید . کادوی قشنگی بود . 

ژینوس جونم مرسی که واسم وقت گذاشتی ناناس.کادوت خشمل بود . 

یــــــــــــــو هــــــــــــــو . . .

1.تازگیا نمیدونم چـــرا هرکی رفته خودش با پای خودش برگشته ؟! این بار چهارمه . 

یه جورایی شبیه سیب نیـوتـن شدم .


2.بالاخره دست از سر کچلمون برداشت . خداروشکر که تموم شد . امروز آخرین امتحانو دادم ... یه جورایی از مصیبت ش فارغ شدم . 


3.میگن نفرت کم کم به عشق تبدیل میشه ، فکنم منم نمه نمه داره از ریاضی خوشم میاد . مخصوصا از وقتی یه بنده خدای مهربونی پیدا شده که در راه رضای خدا ، مثل

شــــوکـــولات 

حتی شکلات هم نه! این روابط - ضوابط (قبلا) مسخره ی ریاضی ، (بعدا) شیرین ریاضی رو بهم یاد میده . امروز سر جلسه فول آف اطلاعات بودم 


4.یه خبر خیلی آث اینه کـــــــــــــــــــــه 17 بهمن تولدمه . دارم رو 2 تا پارتی کار میکنم . یکی تو وبلاگ ، یکی تو خونه ...

آقایان و خانومهای عزیز اگه کوتاهی کنید و نیایید خیلی ناراحت میشم . ایشالا کارت دعوت هم براتون میفرستم بطور کاملا رسمی و ناقصا کتبی . نه محدودیت سنی داریم نه محدودیت جنسی . چه در وبلاگ چه در منزل !!! 

 WoOoW So Hat 


گفتم که دلم لک زده واسه یه مراسم درست و حسابی ... یعنی میخوام غوغا کنم .


***

یک تشکر ویژه : من به وبلاگ کسی سر نزده ، عزیزان خودشون منو شرمنده میکنن . از این حرکت خودجوش جدا سپاس گذاری میکنم . نمیدونستم وبلاگم اینقد محبوب شده . 

قبلا و قلبا از شما مهمانان محترم قدردانی میکنم .

هملینکی های نازنین شما کجایین ؟!

پوزش

با پوزش 

الان دارم میرم امتحان بدم ...

برگشتم میگم که چه خبره ...

کلی خبره ...

پست پایینی هم شد 24 + 9 ساعت درنتیجه فاسد شد .

فــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــورس ماژور


اونچیه که آبیه تو 90 دقیقه 6 بار و تو 10 دقیقه 3 بار ســــــــــوراخ میشه ؟؟؟؟!!!!

ادامه مطلب ...

جــــل الخالق

بسم الله الرحمن الرحیم 


خدایا اینا دیگه چه جور موجوداتی ان ؟!

به هیــــــــــــــــچ صراطی مستقیم نیستن ؟!

باید صـــــراط مستقیم رو به طرفشون کــــج کنی؟!


جل الخالق -----> بخیر گذشت .

یه جورایی مویی رد شد .

نزدیک بود فنا شم.

معاملــــه...

اعتقاد قلبیــــــم اینه :

هیچ وقت در معامله با خدا ضـــرر نمیکنی . 

جوری باهام تا میکنه که بند بند تنم عاشقانه می پرستتش . 

وقتی ازش آرامش میخوام از هیچی دریغ نمیکنه . حتی یه پیام ساده . درمون دردمو خوب میشناسه .


ادامه مطلب ...

....

اعصابـــــــم اسیدی خورده ...

امروز دیگه جـــــــــــــــوش آوردم ...

تازگیا خیلی عوض شــــــــــــــــــــدم ...

امسال به اندازه ی دو سال پیر شــــــــــــــدم ...

بیچاره خــــــــــودم ...

تازه فهمیدم چرا علاقه شدیدی به نون و پنیر یا نون با ماست چکیده دارم !!!!


یکی نیست بگه خانوم بجای اینکه موقع جاروبرقی کشیدن صداتو بگیری رو ست و بخونی : مستی ام درد منو دیگه دوا نمیــــــــکنه ... وقتی زحمت کشیدی بعد قرنی نهار درست کردی ، همه ی اهالی خونه رو صدا بزن نه عده ی قلیلی رو .

از صبح تو اتاق درو رو خودم بستم دارم درس میخونم ، از ساعت 1 هم منتظرم واسه نهار صدام بزنن . ساعت 3 از زور گشنگی رفتم تو آشپزخونه میبینم به به جا تره و بچه نیست ! همون عده ی قلیل خوردن و ریختن و در رفتن ، کسی هم مارو آدم حساب نکرده .

حیف من که هروقت غذا درست میکنم اول منتظر میشم همه جمع شم . تازه این گلوی نازنین رو هم ج ... ر میدم که کسی جانمونه ...

خدایا شکرت که اینقد منو قانع آفریدی . طبق معمول با یاران شفیق "ماست و نون" یه ضیاقت شاهانه گرفتیم ...

از بچگی هم هر وقت از مدرسه می امدم و میدیدم نهاری درکار نیست بجای اینکه مثل خواهرم اشک بریزم ، مثل بچه آدم ضیافت نون و پنیری میگرفتم .

راستی سر محسن هم بد کلاه رفته بود : تارسیدم آشپزخونه قیافه ی هاج و واج مونده ی محسن دیدنی بود . بنده خدا هنگ کرده بود . نمیتونست تجزیه تحلیل کنه که چی شده ؟ کی ؟ کجا ؟ چه وقت ؟ کی خوردن ؟ کی بردن ؟ من کجام ؟ اینا کی ان ؟


در آخر هی روزگــــــــار...

هیشکی منو دوست نــــــــــــداره ...

من مامانمو می خـــــــــــــــــــــــــــــوام ...

بازگشت همه بسوی اوستــــ ...

کل ترم دارم میگم این استاده عمرا از جزوه اش سوال بده . کسی خریدار نبود .

بالاخره امروز رفتیم سر جلسه آقا شونصدتا سوال و مساله و تست داده با 120 دقیقه وقت . مدیونی اگه فکر کنی که میشد مثل یکی شو تو جزوه اش پیدا کرد ... امتحان نبود که انتقام بود . کنکور از این آسون تر بود . 

آخه بیام همون جا باهات یقه به یقه بشم ، دانشجو خراب کن . 

تازه دیشب هم اعصابم خیلی ریخته بود بهم : دوستم اس ام اس زد که مادرش بعد از 5 سال که در بستر بیماری بود فوت کرده . اصلا داغون شدم . من که جزوه رو خورده بودم نتونستم درست درمون جواب بدم . چه برسه به پروین . 

پروین جونم خدا به خودت و خانواده ات صبر بده . خدا روح همه رفتگان رو شاد و قرین رحمت کنه .

من عاشق مامانم ام ، امیدوارم یا قبل از مامانم برم یا خدا صبر ایوب بهم بده . حتی نمیتونم یک لحظه هم نبودنش رو تصور کنم ...

فرشته ی زندگی من خدا بهت عمر پرعزت بده ، تو برکت زندگی منی ...

برای داشتنت خدارو هزاران مرتبه شاکرم ...


ZiZoOo نوشت :


حرفی که این چند روزه ورد زبونم شده : خیلی ممنـــــون اینقد آســــــون منو داغــــــون کردی ...

سیاوش این آهنگو قشنگ خونده 

چنی اتفاقـــــ ....



-سوال تاریخی : وقتی برقا میره ، کجا میره ؟

-از یارو میپرسن به زنبوری که تو کندم از بقیه زنبورها مراقبت میکنه چی میگن ؟ یارو میگه : بهش میگن ، خسته نباشی .

-یارو موقع طواف برعکس همه دور میزده ، میپرسن چرا اینجوری میکنی ، میگه : شما از اونور دنبال خدا کنید ، من از اینور میگیرمش .

-سوال مهم  ، وقتی میگن به افتخارش دست بزنید ،دقیقا باید به کجای طرف دست بزنیم ؟!

-نبرد یارو و رستم ، رستم : چنانت بکوبم به گرز گران که دیگر نیایی به مازنداران 

                             یارو : چنانت بکوبم به چوب بلوط که تر تر برینی به قبر عموت 




ZiZoOo نوشت : 

شوکـــــــــه شدم : ریال ایران بی ارزش تر شد . دلار گرونتر شد . یارانه خوران حقشون نصف شد ، از 48 دلار به 24 دلار 

طبق پیش بینی ها سکه به 900 هزار تومن رسید . 

پوند به 3 هزار تومن رسید .

در آخر بدبخت میشویــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم . 


بلاخره ماه بهمن عزیزم رسید ... دیدین با امدنش هم روسفیدمون کرد هم خوشحال. بچه ام با خودش برف آورد . من عاشق برفم.

اتفاقا همین چند روز پیش هی میگفتم این زمستون خجالت نمیکشه برف نداره . بابا این هوا هوای دم عیده نه چله ی زمستون ...


تبریک میگم ایرانی عزیز . گلدن گلاب نوش جونت ...