شَـــــــــــــــــــلـوتـــــ ...

شــــاد بودن، تنها انتـــــقامی است که میتوان از زندگــــــی گرفتـــــ ...

شَـــــــــــــــــــلـوتـــــ ...

شــــاد بودن، تنها انتـــــقامی است که میتوان از زندگــــــی گرفتـــــ ...

بدم میاد دیگه !

ســــــــــــلام ...

یه چند روزی از وبلاگم دور بودم ، تمام مشکلاتش حل شده  فکنم در نبودم یکی امده تعمیرات ! و بسی سپاس از یاران عزیزم که که در نبودم جویای احوالم بودم .


انقد بدم میاد وقتی دارم با یه نفر حرف میزنم ، یکی دیگه مدام اسم منو صدا میزنه که یعنی کارت دارم . خب بابا یه چند دقیقه صبر کن نوبت توام میرسه 

انقد بدم میاد یکی مدام میگه ازین کار بدم میاد ولی خودش همش همون کارو تکرار میکنه.

انقد بدم میاد کسی که تورو خوب میشناسه بهت یه کاری رو نسبت بده که انگار اصلا نمیشناستت



*طنز پستـــــ*

به ترکه میگن : لره حافظ کل قرآن شده ! ترکه میگه : غلط کرده ، حتما ازین قرآن کوچیکاس 

یارو واسه بچه اش لالایی میخونه ، بچه اش میگه : اگه دو دقیقه زِر زِر نکنی خودم میخوابم 

برمیگردیــــــم


بازهم پــــاییز و رگبار خاطرات تو ، مملو از بارانم کـــرد

کجایــــــی؟ که یادت آرامشی پابرجاستـــــ ...

ZiZoOo