شَـــــــــــــــــــلـوتـــــ ...

شــــاد بودن، تنها انتـــــقامی است که میتوان از زندگــــــی گرفتـــــ ...

شَـــــــــــــــــــلـوتـــــ ...

شــــاد بودن، تنها انتـــــقامی است که میتوان از زندگــــــی گرفتـــــ ...

عرض ارادت به سبک لات و لوتی.قسمت چهارم


آقا ما سه کله پوک، شما سه تفنگدار

 

آقا ما کته، شما بیف استروگانف

 

آقا ما جرز لای دیوار، شما پتروس فداکار

 

آقا ما فلافل، شما هات رویال برگر با پنیر و قارچ

 

آقا ما بن کارگری، شما بن تخفیف دیزنی لند

 

آقا ما سوختگی درجه ۳، شما برنزه شکلاتی

 

آقا ما آب حوض، شما شیر موز

 

آقا ما عشق و عاشقى، شما عقل و منطق ...

 

آقا ما بتمرگ، شما بفرما!

 

آقا ما یه نقطه توی فضا، شما مبدا مختصات

 

شما ماهیچه، ما اشکنه

 

آقا ما پنج کیلومتر تا بهشت، شما ۲۴

 

آقا ما سیمبیان، شما آندروید

 

آقا ما nokia 1100، شما vertu

 

نظرات 6 + ارسال نظر
مجتبی یکشنبه 10 دی 1391 ساعت 10:57 ق.ظ http://loves20.blogfa.com

سلام گوله ی نمک خوبی؟
چه خبرها خوش میگذره؟
درضمن فرارسیدن سال ۲۰۱۳ میلادی بهت تبریک میگم امیدوارم سال خوبی داشته باشی

سلام
خوبم . خداروشکر . فصل امتحانامه دارم درس میخونم ...
Happy now year
u 2

شبنم یکشنبه 10 دی 1391 ساعت 01:32 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com


ehem ehem

unknown پنج‌شنبه 14 دی 1391 ساعت 05:25 ب.ظ

شاد بودن، تنها انتقامیه که میشه از زندگی گرفت و تو این کارو خیلی خوب بلدی...
منم کم کم باید یاد بگیرم !
فقط آرزو دارم، همه چی مثه اول بشه...
خنده دار بود طبق معمول، ولی فک کنم سیمبین درست تر باشه تلفظش

مجتبی پنج‌شنبه 14 دی 1391 ساعت 06:50 ب.ظ http://loves20.blogfa.com

سلام
ادم هایی که مشغله ی زیادی دارن به اینجور داستان ها اعتقادی نداره
این داستان ها برای اونور اب ها خوبه که درد مشکلی ندارن نه برای ما ایرانی ها که نرخ ارز شده کابوس مردم تورم سه رقمی کمر خیلی ها رو شکسته

سلام
وای خدا اصلا نمیتونم آدمایی که فکر میکنن مردم دنیا خوشن و فقط مردم ایران دارن تو نکبت دست و پا میزنن رو درک کنم
برادر من ، مگه تو همه جای به قول خودت اونور آب رو دیدی ؟! چطوری اینقدر راحت قضاوت میکنی . هرکشور مشکلات مخصوص به خودشو داره .
از ما خیلی بدتراشم هستن . ایرانی ها با این که فرهنگ اجتماعی پایینی دارن ولی همیشه پرتوقع هستن از همه چیز بهترینشو میخوان . خودشون واسه پیشرفتشون هیچ کاری نمیکنن .
اگه ما تو سری خوریم نتیجه ی عمل خودمونه . با گرونی ، عامل تحریم شدید تر شدن و خوردن حقوق اجتماعی مونو ، تو سرمون میزنن هیچی نمیگیم !
اتحاد نداریم !
درسته ما میتونستیم یه کشور خیلی بهتری باشیم و این نکبت واقعی تو کشورمون وجود داره ولی خود کرده را تدبیر نیست ...

بالا بریم پایین بریم این خود ما هستیم که نوع زندگیمونو انتخاب میکنیم . شاد یا موفق یا ناراحت و شکست خورده . عوامل بیرونی رو فقط باید عوامل بیرونی تاثیر گذار تلقی کرد نه تصمیم گیرنده ی نهایی ...

به تک تک این حرفایی که زدم اعتقاد دارم و فقط دیدگاهمو گفتم . نه شعاره نه دل الکی خوشی دارم ....

نیمچه مدیر : ZiZoOo

حمید پنج‌شنبه 3 اسفند 1391 ساعت 01:07 ب.ظ http://hamid

سلام
بابا
سلام مامان
من اومدم
سلام گفتن را بلدم
پیشاپیش عید باستانی نوروز را به شما و شرینی های محترمتان تبریک عرض میکنم
یه مدت نبودم همه شرینیا خراب شدن
برو به افتخار برگشتنم یه کیلو شرینی تر برام بگیر تا بریم سر اصل مطلب
دلم برا اینجا یه ذره شده بود

سلام آقای برگردون چطوری ؟
حمید آجان برگشته تا دوباره پارتی هارو لو بده ...
خوش امدی
نوروز شمام پیروز . خجسته . فرخنده . اقدس . اکرم ....
ایشالا سال نو شیرینی هم میزاریم

Avishan سه‌شنبه 22 اسفند 1391 ساعت 04:15 ق.ظ http://dittany.blogsky.com

N0kia 1100 o khob 0madi:-D

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد