شَـــــــــــــــــــلـوتـــــ ...

شــــاد بودن، تنها انتـــــقامی است که میتوان از زندگــــــی گرفتـــــ ...

شَـــــــــــــــــــلـوتـــــ ...

شــــاد بودن، تنها انتـــــقامی است که میتوان از زندگــــــی گرفتـــــ ...

بازم دلم برات نوشتــــ ...


دلم دارد زِ دنیا یک گلایه 

چرا باشد چنین رسم زمانه ؟

زِ رفتن ها زِ دوری ها زِ هر درد و بلایی

زِ هر رسمی زِ هر عشقی زِ هر دم آگَهانه

چرا گویند جدا شم من زِ محبوب ؟

چرا باید نسازم با خیالش آشیانه ؟

اگر باید نباشد او زِ پیشم ؟

( چرا آمد به ذهنم این گمانه ؟ )

اگر باید نباشد در خیالم 

چرا دل می رود سویش روانه ؟

نمی دانند تو آشنایی از اول 

نمی دانند تو مهتابی شبانه 

خدایا چه بغضی در گلو دارم 

ولی اشکی ندارم خالصانه !

نمی دانم به دیروزم بنالم یا به امروز ؟

( خطا کردم کجا من ناشیانه ؟ )

زیادی من نخواهم ، کوته جوابی 

چرا دل می خورد زِ عشقش تازیانه ؟


2 فروردین 91


استاد منتظر نظر کارشناسیتون هستم .

(اصلاحات شاعر معاصر امید)



*طنز پستـــــ*


نام سران ایرانی به زبان چینی :

ف ی روز آبادی : کون چُن تانک

رف س نجانی : جیب چُن بانک

اح م دی نژاد : تیپ چُن گُه

ج ن ت ی : عمر چُن نوح


دقت کردین هروقت تو زندگیتون یه روزنه ی امید پیدا میشه ، همون موقع یه پترس فداکار هم پیدا میشه که انگشتش رو فورا فروکنه توش ! 


هموطن گرامی یارانه ی شما به زودی قطع خواهد شد ،شما در قصابی دیده شده اید ! (کنترل نامحسوس ستاد هدفمندی یارانه ها)


ایش : مخفف ایشالاس . واسه همین وقتی پسرا به یه دختر تیکه میندازن که "زنم میشی؟" اونام میگن : ایــــــــــــــــــــــش !!




دلم نوشتــــ ...


دلم تنگــــــ است و این تنگــــی حرام است 

رَهَـــم باز و است و این جاده تــــــمام است  

تـو رفتی و خـــــزونم بی تـعارف بی تملـــق

شَـــبم تـــار است و این غـــم نا تمام است  


5 اردیبهشت 91



تراوش ذهنی بعدی هم در راهـــه


* طنز پستــــ *


خدایا وقت کردی این تقدیر مارو درست کن ! قسمت آسفالتش افتاده رو دهن ما !!!

فرصت

رندی به روزگار گفت مرا نصیحت کن ، روزگار گفت : "هست" را اگر قدر ندانی میشود "بود" .


درحال حاضر به این "هست" خیلی احتیاج دارم . از تک تک لحظه هاش باشد استفاده کنم . تا کی طول بکشه نمیدونم ؟!

و

ولادت امیرمؤمنین علی علیه السلام و روز مرد بر تمامیه مرد صفتان تبریک و تهنیت .


*طنز پستــــ *


مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید ، شوهر خوب مگر گیر کسی می آید . میلاد با سعادت مولود کعبه چه ربطی داره به مردای این دوره زمونه . همون روز زن مبارک .


بعلت گرانی و تورم ، روز مرد یوم الشک اعلام شد ( ستاد حمایت از زنان ) . 


بعلت گرانی ، بانک مرکزی به مناسبت روز مرد کارتهای آفرین ، صدآفرین ، هزار و سیصد آفرین همسر خوب و نازنین را به چاپ رسانید. 


هل یستوی الذین یریشون بالتیغ و الذین یتیغون بالریش ؟! 

آیا کسانیکه با تیغ ریش میزنن و آنانکه با ریش تیغ میزنن (نزدخدا) برابرند ؟!


به یکی آرم حلال اهمر رو نشون میدن ، میگن این چیه ؟ میگه : خطر رؤیت حلول ماه رمضان . 

:)

*طنز پستــــ ... *



همیشه عکس همسرت رو تو کیفت بزار تا هروقت مشکل بزرگی واست پیش امد به عکسش نگاه کنیو بدونی مشکل بزرگتری هم داری !!
گویش دختران در سال 81
عزیزم ، عشقم ، چرا ناراحتی ؟ قربونت برم !

گویش دختران در سال 86
عزیزم ، عشقم ، چرا ناراحتی ؟ قلبونت بلم !


گویش دختران در سال 91

عجیجم ، عجقم ، چلا نالاحتی ؟ قبولت بلم !


گویش دختران در سال 96

دیبیلم ، عولوپولو ، بیلی بولو ناتانوتو هلو ؟!


طبق تحقیقات یارو : مهم ترین عامل طلاق ، ازدواجـــه ...


تابلوی جدید راهنمایی و رانندگی : جاده یارو دارد ، احتمال پرتاب سنـــگ ...