شَـــــــــــــــــــلـوتـــــ ...

شــــاد بودن، تنها انتـــــقامی است که میتوان از زندگــــــی گرفتـــــ ...

شَـــــــــــــــــــلـوتـــــ ...

شــــاد بودن، تنها انتـــــقامی است که میتوان از زندگــــــی گرفتـــــ ...

بازم دلم برات نوشتــــ ...


دلم دارد زِ دنیا یک گلایه 

چرا باشد چنین رسم زمانه ؟

زِ رفتن ها زِ دوری ها زِ هر درد و بلایی

زِ هر رسمی زِ هر عشقی زِ هر دم آگَهانه

چرا گویند جدا شم من زِ محبوب ؟

چرا باید نسازم با خیالش آشیانه ؟

اگر باید نباشد او زِ پیشم ؟

( چرا آمد به ذهنم این گمانه ؟ )

اگر باید نباشد در خیالم 

چرا دل می رود سویش روانه ؟

نمی دانند تو آشنایی از اول 

نمی دانند تو مهتابی شبانه 

خدایا چه بغضی در گلو دارم 

ولی اشکی ندارم خالصانه !

نمی دانم به دیروزم بنالم یا به امروز ؟

( خطا کردم کجا من ناشیانه ؟ )

زیادی من نخواهم ، کوته جوابی 

چرا دل می خورد زِ عشقش تازیانه ؟


2 فروردین 91


استاد منتظر نظر کارشناسیتون هستم .

(اصلاحات شاعر معاصر امید)



*طنز پستـــــ*


نام سران ایرانی به زبان چینی :

ف ی روز آبادی : کون چُن تانک

رف س نجانی : جیب چُن بانک

اح م دی نژاد : تیپ چُن گُه

ج ن ت ی : عمر چُن نوح


دقت کردین هروقت تو زندگیتون یه روزنه ی امید پیدا میشه ، همون موقع یه پترس فداکار هم پیدا میشه که انگشتش رو فورا فروکنه توش ! 


هموطن گرامی یارانه ی شما به زودی قطع خواهد شد ،شما در قصابی دیده شده اید ! (کنترل نامحسوس ستاد هدفمندی یارانه ها)


ایش : مخفف ایشالاس . واسه همین وقتی پسرا به یه دختر تیکه میندازن که "زنم میشی؟" اونام میگن : ایــــــــــــــــــــــش !!




نظرات 10 + ارسال نظر
امید شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 11:03 ق.ظ http://garmak.blogsky.com/

کاش زودتر از جریان این ایش خبر دار می شدیم
چقدر فرصت از دست مان پرید

از دست شما ...
کلی خندیدم ...



استاد واقعا ممنونم ...
از کمکتون خیلی خوشحال شدم ...

Street Group شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 12:15 ب.ظ http://streetgroup.blogsky.com

سلام ...خسته نباشی.....روزاتون پر زور

خداوکیلی با شعر بالا خیلی حال کردم واقعا قشنگ بود

فقط چرا نوشتی 2 فروردین؟؟

اخ جون رسیدیم به طنز.....هووووووووووووورررررررااااااا

ای بابا دختر!!!! نگیرنت.......فردا برادرای گمنام میان دنبالت که ببرننت

خدایی چقد چیزا داریم ما ایرانی ها واسه خنده من موندم این اروپایی ها چیکار میکنن نه یارانه فکستنی دارن که بهش بخندن نه بنزینشون سهمیه بندی نیس نه رئیس جمهورشون بامزس

خدایا شکرت که با این همه بدبختی باز لبخند رو به لبای ما ایرانی ها مینشونی....دمت گرم خدا

سلام ... سلامت باشی چچل ...

جدی ؟! خیلی خوشحال شدم . ملسی ...

خب این شعر رو 2 فروردین امسال گفتم دیگه ...


یییییییییییییییییوووووو هههههوووووووووووووو .....
واااااااااااااااااااای . لاس میگی ها ....

به نکته ی اقتصادی خوبی اشاره کردی امیر ....
بدون خرج کردن پول و فقط با زوم کردن به این افراد میشه دل شادی داشت .

خدایا واقعا شکرت ...

Street Group شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 12:17 ب.ظ http://streetgroup.blogsky.com

واااااااااااااای این اخریه رو جا انداختم ...... من گفتم چرا هِی میگن ایییییییییییییییییش...پس بگو !!!!

ممنون که اگاهم کردی از این قضیه بسیار مهم

بله بله ... مثل اینکه خیلی ها رو آگاه کردم


من که به عنوان یه دختر تکذیبش میکنم ...
هرچند من اصلا ایش هم نمیگم ... هرچی بگه ، جواب نمیدم تا بمونه تو خماری

مریم شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 12:22 ب.ظ http://najvaye-tanhai.blogsky.com

سلام زینبی
بالاخره من نفهمیدم تو غمگینی یا خوشحال

سلام عزیزم
مرسی که سر زدی .
دیشب دنبال این آهنگ جهانبخش بودم . از وبلاگت برش داشتم . دمت گرم . الانم دانلودش کردم دارم گوشش میدم .
عالیییییییییییییییییییییییییه ...


این سوالو از هملینکی هام بپرسی بهتر جواب میدن .


من همونم که وبلاگم میگه :
شاد بودن تنها انتقامی است که میتوان از زندگی گرفت ....
حتی در غمگین ترین احوالات هم دلیلی برای خنده دارم ...
خداروشکر

Ghasedak دوشنبه 29 خرداد 1391 ساعت 05:13 ب.ظ http://earsplitting-silence.blogsky.com/


سلام زینب جون

هم شعرت قشنگه هم طنز پستت اما من فعلا زیاد شاد نیستم اگه بیای وبم میفهمی چرا...

سلام عزیزدلم
ممنونم .
نبینم غمگین باشی ناناس

شبنم سه‌شنبه 30 خرداد 1391 ساعت 11:14 ق.ظ http://seven-stones.blogsky.com


کوشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی ؟
ایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــش

الان دقیقا تو اتاق داداشمم
رو تختش نشستم و جزوه دوتا درس فردا و پسفردا رو برومه . البته با مخلفاتش .
لباسامم کنارمه آخه بعد سرزدن به وبم میخوام برم حموم
بعدش دوباره درس بخونم تا ساعت 9 که ساواش عزیزم شروع بشه
البته اگه وظیفه خطیر شام رو به من ندن
.
.
.
حالا دیدی من کجام . دقیقا همین جام . خیلی دور خیلی نزدیک
.
.
ما از این واژه ایش تابحال استفاده نکردیم و نمیکنیم خواهرم

مریم پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 03:21 ب.ظ http://najvaye-tanhai.blogsky.com

فدات بشم من
خدا رو شکر که خوشحال هستی

خدانکنه عزیزم ...
شادزی

Street Group شنبه 3 تیر 1391 ساعت 10:48 ق.ظ http://streetgroup.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااام

امتحانای ما که تموم شد به سلامتی

شما چی تموم شد؟؟؟

سلاااااااااااااااااااااااام


نه !!!!! هنوز نهضت ادامه داره

Zhinoos.Blue یکشنبه 11 تیر 1391 ساعت 03:04 ب.ظ http://kooleh-poshti.blogsky.com

یه ضرب المثل یارو آبادی هست که هیچی نمیگه... فقط همین جوری زل میزنه تو چشات

عاشقتــــــــــــــــــــــم ...
خیلی جالب بود

حمید سه‌شنبه 13 تیر 1391 ساعت 08:26 ق.ظ http://hamidshams.blogsky.com

سلام بابا
سلام مامان
من اومدم
سلام گفتن را بلدم

طنزپست 2

سنگ بزرگ را برداشت.دانستم سنگ بزرگ علامت نزدن است اما وقتی سرم را شکست دانستم که لر تابع هیچ قاعده و قانونی نیست(قسمتی از یادداشتهای دکتر شریعتی هنگام سفر به خرم آباد)

عریه از لره پرسید خواب دیدم یه پام این دنیاس یه پام اون دنیاس
تعبیرش چیه
لره گفت تعبیرو ولش کن
همین که ک و ن ت پاره نشد خیلیه

مدیرعامل سایپا اعلام کرد: مرگ دست خداست.پراید وسیله است


سلاااااااااااااااااااام حمید آجان چطوری ؟

میبینم که بازگشت پرشکوهت با بازگشت خیلی پرشکوه تر من مصادف شده ... شادباش عرض میکنم ...

بعد از چندروز کار و تلاش سنگین ، با این جک هات خستگی از تنم در شد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد