شَـــــــــــــــــــلـوتـــــ ...

شــــاد بودن، تنها انتـــــقامی است که میتوان از زندگــــــی گرفتـــــ ...

شَـــــــــــــــــــلـوتـــــ ...

شــــاد بودن، تنها انتـــــقامی است که میتوان از زندگــــــی گرفتـــــ ...

فرصت

رندی به روزگار گفت مرا نصیحت کن ، روزگار گفت : "هست" را اگر قدر ندانی میشود "بود" .


درحال حاضر به این "هست" خیلی احتیاج دارم . از تک تک لحظه هاش باشد استفاده کنم . تا کی طول بکشه نمیدونم ؟!

و

ولادت امیرمؤمنین علی علیه السلام و روز مرد بر تمامیه مرد صفتان تبریک و تهنیت .


*طنز پستــــ *


مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید ، شوهر خوب مگر گیر کسی می آید . میلاد با سعادت مولود کعبه چه ربطی داره به مردای این دوره زمونه . همون روز زن مبارک .


بعلت گرانی و تورم ، روز مرد یوم الشک اعلام شد ( ستاد حمایت از زنان ) . 


بعلت گرانی ، بانک مرکزی به مناسبت روز مرد کارتهای آفرین ، صدآفرین ، هزار و سیصد آفرین همسر خوب و نازنین را به چاپ رسانید. 


هل یستوی الذین یریشون بالتیغ و الذین یتیغون بالریش ؟! 

آیا کسانیکه با تیغ ریش میزنن و آنانکه با ریش تیغ میزنن (نزدخدا) برابرند ؟!


به یکی آرم حلال اهمر رو نشون میدن ، میگن این چیه ؟ میگه : خطر رؤیت حلول ماه رمضان . 

نظرات 9 + ارسال نظر
شبنم سه‌شنبه 9 خرداد 1391 ساعت 06:32 ب.ظ


من الآن باید چی بگم ؟

نه . تو الان بگو من هر دفعه باید جواب این سوالت رو چی بدم ؟!

Nima چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 08:56 ب.ظ http://darkknight.blogsky.com

Nima جمعه 12 خرداد 1391 ساعت 06:55 ب.ظ

ki ba esme man nazar dade
mikhan chehre man ro khadshe dar konan
pakesh kon
zud

Street Group شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 12:19 ب.ظ http://streetgroup.blogsky.com

سلاااااااااااام خانوم پر مشغله...چطوری؟؟

منم روز تولد حضرت علی رو تبریک میگم

درباره طنزا:

چقد ما ها بدبختیم..........

دیگه خندم نمیگیره....چیکار کنم؟؟....همش ضد ماهاس

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام انرژی وبلاگ
خیلی خوبم ...
تو چطوری ؟
چه میکنی با سرنوشت ؟
.
.
.
برای خندیدن یا لبخند زدن دنبال دلیل نباش .
اگر راجع خانومها کلی بد بگن بازم من میخندم .
مگه هرچی این طنزا میگن واقعیت داره اخوی ؟ بیخیال

تنهای تنها شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 05:17 ب.ظ http://www.ahadbaygpoor.blogsky.com

سلام خانوم بهار
خوبی؟
خوش اومدی؟
خبر میدادی یه مرغی، شتر مرغی،بوقلمونی جلو پات قربونی کنم. پولم به گاو و گوسفند نمیرسه والا

اگه ادمها قدر چیزایی که داشتنو میدونستن و الکی حسرت اونی که ندارنو نمیخوردن اضاع خیلی بهتر از این میشد.
منکه داغونم
قالبمم عوض کردم مبارکم باشه
زود بیا

سلاو بر احد عزیز
بسی سپاس . خداروشکر خوبم .

ملسی . دیگه خجالتم نده .

دقیقا باهات موافقم .

امدددددم

تنهای تنها شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 05:27 ب.ظ http://www.ahadbaygpoor.blogsky.com

http://www.best4fun.rzb.ir/post/196

اسم اهنگش لبخند مصنوعی
بقیم قشنگن

ملسی ملسی
چقد خوانندشو دوس دارم

Street Group یکشنبه 14 خرداد 1391 ساعت 03:21 ب.ظ http://streetgroup.blogsky.com

سلاممم
منم خوفم

سرنوشتو که دارم میخورمش

نه نه من ناراحت نشدم فقط نا امید شدم

وگرنه همین چند ثانیه پیش اون طنز اولیتو اس مس کردم به همه ی رفقا...........بعدا یه پست میزارم ببین ما پسرا چقد بدبختیم البته طنزه

و رحمت الله و برکاتَ
خداروشکر

حالا چه مزه ای هست ؟

آفلین پسر خوب

امید دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 12:39 ب.ظ http://garmak.blogsky.com/

عیدتان مبارک

مثل همیشه
شاد و با گل خنده

درود بر شما

ممنون

حمید سه‌شنبه 13 تیر 1391 ساعت 08:54 ق.ظ http://hamidshams.blogsky.com

پس از مذاکرات 5+1
جلیلی: من دیگه نمیتونم به این رابطه و مذاکرات ادامه بدم
کاترین اشتون: مسخره بازی درنیار جلیل.من حامله م!

دختره به یارو پیام میده میگه : من تنهام .خونه خالیه
یارو جواب میده : هی صلوات بفرست و از هیچی نترس


دقت کردید وقتی صاحبخونه میخواد صمیمیتشو با مهمون نشون بده میگه پاشو شلوارتو دربیار


قدیما ظرف یکبارمصرف نبود .دخترهمسایه دوبارمیومد.آدم فرصت تصمیم گیری داشت


میازار موری که دانه کش است.درمورد موری که دانه همراهش نیست فتوایی صادر نشده میتوانید بیازارید

یارو به زنش میگه اگه من بمیرم شوهرمیکنی
میگه : آره
دوستش هم داری؟
میگه : آره
آب گوشت هم براش درست میکنی؟
میگه نه!! اون قیمه دوست داره

استامینوفن از کجا میفهمه ما کجامون درد میکنه؟

بی معطلی باید این طنز پست هات رو صفحه اصلی نمایان بشه




کلی خندیدم . بسی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد