شَـــــــــــــــــــلـوتـــــ ...

شــــاد بودن، تنها انتـــــقامی است که میتوان از زندگــــــی گرفتـــــ ...

شَـــــــــــــــــــلـوتـــــ ...

شــــاد بودن، تنها انتـــــقامی است که میتوان از زندگــــــی گرفتـــــ ...

تــاخیریـــــآ

باپوزش فراوان بخاطر تاخیر پیش امده در ارسال پست و به روز رسانی شلوتـــــ ... . تابستان که بسی خوش میگذره البته گرمای خفقان آورش که نه ، تعطیلاتش ! مخصوصا اینکه همه درسارو خداروشکر پاس کردم . اونیکه فکر میکردم بیفتم رو شدم 18/5 ! اونیکه فکر میکردم بشم 18 شدم 13/5 ! کی میدونه چند چنده ؟ همینجوری حوس معدل 18 کردم . ببینم ترم بعد حاصل میشه یانه ؟دوتاسررسیدخوشرنگ بهم اعطا شده که ازذوقشون میخوام زودتربرم دانشگاه توش جزوه بنویسم (افـــــــراد بخندند) یه لحظه فکرکن آدم دلش واسه دانشگاه و دردسراش تنگ بشه . وقتی دانشگاهی خونتونو میخوای وقتی خونه ای ، خونه ی خالتو میخوای البته درکنارش استخر و پارک و سینما چندبعدی و گردش و خرید و سفر و گاهی مطالعه اونم از نوع زبان بد نیست ... این چنوقت اصلا سرم خلوت نبود . فکر میکردم تابستون بیکار بشم که نشدم . چندتا عکس میخواستم بزارم با این سرعت پایین نت نمیتونم جوم بخورم . ایشالا وقتی دیگر ...

از الان دارم ماه رمضونو تصور میکنم که عرضم به نصف رسیده ، ولی امان از لذت دم افطار ...


*طنزپست*


نمونه سوال های رایج تو همهی خونه ها :

چشمات درنیومد پای این کامپیوتر کوفتی ؟

این تلوزیون بی صاحاب واسه کی روشنه ؟

کی لامپ دستشویی رو روشن گذاشته ؟

چی ازجون این یخچال بدبخت مــیخوای ؟

کی دمپایی دستشویی رو خیس کرده ؟

این موقع شب باکی حرف میزنی ؟

کی غذای منو خـــــورده ؟


شش ماه به یه دوستت مهربونی میکنی ، همه جوره بهش میفهمونی که دوستش داری ، یه روز که اعصاب نداری میگه : حالا شناختمت !!


از جملات قصار یارو : هرچی کمتر بهش بیشتر فکر میکنی ، بیشتر ناراحتیت کمتر میشه !


حدیثی از یارو : هرکس به والدین خود نیکی کند ، گویی به پدر مادر خودش نیکی کرده !


زنها آرمش بخش ترین موجودات پروردگارند ... بشرطی که زنت نباشند! (قسمتی از خاطرات دکتر شریعتی درسفر به آنکارا واسه اونکارا )

نظرات 8 + ارسال نظر
سینا جمعه 23 تیر 1391 ساعت 04:42 ب.ظ http://pixha.blogfa.com

سلام دوست عزیز..وبلاگ خوبی داری...منم یک گالری عکس دارم که هر روز با پست های جدید و جنجالی از بازیگران و مدل لباس بروز میشه .خوشحال میشم بهم سر بزنی و نظر بدی.با تشکر http://pixha.blogfa.com

سلام
ممنونم
چه اسم زیبایی
اتفاقا الان برای مراسمی احتیاج به مدل لباس داشتم .

Zhinoos.Blue شنبه 24 تیر 1391 ساعت 10:20 ق.ظ http://kooleh-poshti.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااااام بر زیزوو ی دوست داشتنی

آخ آخ داره ماه رمضون شروع میشه... میبینی...
البته گفتن خواب روزه دارم خودش عبادته. میخوام تو این ماه رمضون روز و شب عبادت کنم!

این جمله ها روزی ده بیست بار شنیده میشه تو خونه ما:

چشمات درنیومد پای این کامپیوتر؟
کی دمپایی دستشویی رو خیس کرده ؟
این موقع شب باکی حرف میزنی ؟

سلااااااااااااااااااام نازنینم

ماه رمضون که عشقه فقط امیدوارم ازش استفاده کنم .

جمله های 2 3 5 تو خونه ی ما خیلی تکرار میشه البته با لحن مودبانه تر .

Street Group یکشنبه 25 تیر 1391 ساعت 04:54 ب.ظ http://streetgroup.blogsky.com

o,a fi phgj ;i ili v, \hs ;vnd

بیا اینم از شانس ما دو ساعت دارم مینویسم یکی نیس بگه داری انگلیسی مینویسی

خوش به حالت که همه رو قبول شدی من فقط یه درسی رو که بهت گفتم افتادم هر چی هم التماسش کردیم گفت نمیشه نهایی شده من نمیتونم کاریش کنم

شانس مزخرف ما روببین به استاد مربوطه زنگ زدیم که استاد نیم نمره بده دیگه حالا بعد این همه وقت اشنای نزدیک در اومدیم باهم بهم گفت ای کاش زودتر میگفتی فلانی هستی تا خودم سوالا رو بهت میدادم

دوست داشتم این جمله اخریه رو نمیگفت......سوختم

آره کلی اعصاب آدم خط خطی میشه . تازه اگه کلی فارسی بنویسی بعد تایید نشه و صفحه بپره بیشتر میسوزی . اینروزا ادم باید از خودشم محض اطمینان کپی بگیره ...

آخه الهی ... افتادن مهم نیستا . اینکه دوباره سرهمون کلاس بشینی واسه آدم زور داره

Street Group یکشنبه 25 تیر 1391 ساعت 04:56 ب.ظ http://streetgroup.blogsky.com

اون طنز اولیه که پر کاربردترین حرفای ماهاس تو خونه

اخ من میمیرم واسه این دکتر شریعتی .... مخصوصا این جمله هاشو




این روز ها همه به دکتر شریعتی گیر میدهند شما چطور ؟

شبنم دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 12:59 ق.ظ http://seven-stones.blogsky.com



گفتی سرعتت پایینه یاد روز اولی که داشتیم هفت سنگ رو درست میکردیم افتادم . اون روزا من با دایال آپ بودم و تو ای دی اس ال . یه صفحه رو میخواستیم درست کنیم یک ساعت منتظر شدی برای من باز بشه . یادش بخیر



زینب این آهنگه چیه دیگه !!! خوشحالی ها . از کجا آوردیش ؟

آآآآآآآآآآآخه هفت سنگ عزیزم ...
هفت سنگ هم حاصل یه دوست ناباب بود
اونموع ها خیلی ذوق داشتیم . یادش بخیر . من که الان دیگه زوری مینویسم . آدم هروز که بزرگتر میشه سرش با مشکلات بیشتری گرم میشه . خیلی دلم میخواد واسه وبلاگم مثل قبل وقت بزارم ولی اصلا وقت نمیکنم . اگه وبلاگم باعث خندیدنم نبود و هملینکی های خوبی نداشتم شاید زود میبستمش .


این آهنگه که ته انرژی مثبته ... باید آذری باشی تا بگیریش

Ghasedak دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 05:33 ب.ظ http://earsplitting-silence.blogsky.com/


سلام زینب جوووون

خوش اومدی... میگم خوش به حالت الآن دانشجویی و امتحاناتتم اینقد خوب پشت سر میذاری اما من تازه باید واسه کنکور درس بخونم

دکتر شریعتی

سلاااااااام شیرینم

ممنون . فقط تو خوش امد گفتی ها بلا طلا !!

وای خدا عاشق دانشجویی ام . اصلا حاضر نیستم برگردم به دوران مدرسه و هر روز مدرسه رفتن . ولی کنکور که دخترم من خیلی کنکور دادم . کاردانی . کارشناسی و بهمن ماه هم کنکور ارشد دارم . خدا بخواد قبول شم و مهر سال بعد دانشجو ارشد باشم . واسه همین از الان باید هم درس دانشگاه بخونم هم واسه کنکور . سرم اساسی شلوغه .
فقط خداروشکر که مقطه ایه

حمید سه‌شنبه 10 مرداد 1391 ساعت 08:21 ق.ظ http://hamidshams.blogsky.com

تنبیهیا
دیراومدی پوزش هم میخوای . دنبال خوشی میگردی یه سر بیا اهواز گرماش بیشتر حال میده.همه پاس شدن؟ یعنی هیچی برا آیندت پس انداز نکردی. من میدونم چند چنده. دو برصفر به سود بارسلونه.
ببین دخترم
سررسید خوشحالی نداره
اون رولته که اگه گیر آدم بیاد باید خوشحال بشه
راستی کادوی عروسی یادت رفت

آره واقعا تنبل شدم مخصوصا تو امورات وبلاگیم ...
دلم که خیلی میخواد یه سری به شهرهای جدیدی که تابحال نرفتم بزنم من الجمله جنوب ... ولی ایشالا باشه وقتی بزرگ شدم ....

کادوی عروسیت هم به روی چشم . شما خانومتو نشون ما بده . اصلا شناسنامه ی دونفره شده نشون بده ما خودمون واست جشنی برپا میکنیم .

ســپـــهـر جمعه 10 آذر 1391 ساعت 09:57 ب.ظ http://GreenDream.blogSky.cOm



خیلی باحال و جدید بودن طنز پست هات.
هر چند 23 تیر گذاشته بودیشون ولی من از اون موقع تا حالا ندیده بودم نمیدونم چرا ؟!

آخی .. ای جان نوش جونت
دیرو و زود مهم نیست . مهم خنده بر لباهات شما جاری شدنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد