شَـــــــــــــــــــلـوتـــــ ...

شــــاد بودن، تنها انتـــــقامی است که میتوان از زندگــــــی گرفتـــــ ...

شَـــــــــــــــــــلـوتـــــ ...

شــــاد بودن، تنها انتـــــقامی است که میتوان از زندگــــــی گرفتـــــ ...

چـــنی دوری

خوشبختی ما در سه جمله است تجربه از دیروز ، استفاده از امروز ، امید به فردا 

ولی ما با سه جمله دیگر زندگی مان را تباه می کنیم

حسرت دیروز ، اتلاف امروز ، ترس از فردا

برای حفظ کیفیت همیشگی شلوتــــ ... و جلوگیری از آپ های عجله ای ، باعرض شرمندگی چند صباحی مرخص میشم ...

شادزی مثل شلوتـــــ

داستانکـــ

در زمان های قدیم یک دختر از روی اسب می افتد و باسنش (لگنش) از جایش درمی‌رود. پدر دختر هر حکیمی را به نزد دخترش می‌برد، دختر اجازه نمی‌دهد کسی دست به باسنش بزند, هر چه به دختر می گویند حکیم بخاطر شغل و طبابتی که می کنند محرم بیمارانشان هستند اما دختر زیر بار نمی رود و نمی‌گذارد کسی دست به باسنش بزند.

به ناچار دختر هر روز ضعیف تر وناتوان‌تر می شود.تا اینکه یک حکیم باهوش و حاذق سفارش میکند که به یک شرط من حاضرم بدون دست زدن به باسن دخترتان او را مداوا کنم...پدر دختر باخوشحالی زیاد قبول می کند و به طبیب یا همان حکیم میگوید شرط شما چیست؟

 حکیم می گوید برای این کار من احتیاج به یک گاو چاق و فربه دارم, شرط من این هست که بعد از جا انداختن باسن دخترت گاو متعلق به خودم شود؟


ادامه مطلب ...

گــــــــــزاف یا گــــــــــرون !

خیلی این ماه مبارک رو دوس دارم . کلا رجب و شعبان و رمضان سه تایی عزیزن . ولی وقتی یاد گرونی می افتم فکم می افته پایین و مخم سوت میکشه و چشمام از حدقه میزنه بیرون و پاهام سست میشه و خلاصه نزدیکه که به بیمارستان راهی بشم ... بیچاره اونایی که ندارن . همیشه نوروز و ماه رمضون بجای لذت بردن ذلت میبرن ... خاک برسر من بشخصه که برای گرونی نونم اعتراض نمیکنم ... کاش ملتی تو سری خور نبودیم !!!

*طنز پست*

به یارو میگن با دمپایی جمله بساز . میگه : باکدوم لنگش ؟!
از یارو میپرسن ماه رمضون میتونی روزه بگیری ؟ میگه : 2 روز اول نگرفتم ، دیدم میتونم نگیرم ، مابقیشم نگرفتم !

هرکاری میکنم دیگه نمیتونم تو وبلاگم عکسی ، لینکی یا حتی شکلکی بزارم . نمیدونم چرا ؟!

...