شَـــــــــــــــــــلـوتـــــ ...

شــــاد بودن، تنها انتـــــقامی است که میتوان از زندگــــــی گرفتـــــ ...

شَـــــــــــــــــــلـوتـــــ ...

شــــاد بودن، تنها انتـــــقامی است که میتوان از زندگــــــی گرفتـــــ ...

نیــــایش

 

خـــــــــــدایا

 

آرامشی ده تا بپذیرم آنچه را که نمی توانم تغییر دهم؛

 

شهامتی ده تا تغییر دهم آنچه را که می توانم تغییر دهم؛

 

دانشی ده تا تفاوت این دو را بدانم؛

 

و مرا فهم ده تا متوقع نباشم دنیا ومردم آن مطابق میل من رفتار کنند.

 

***به امید رحمتت ای مهربان ترین مهربان ها***

نظرات 5 + ارسال نظر
mehdi جمعه 6 اردیبهشت 1392 ساعت 11:36 ق.ظ http://www.9jok9.mihanblog.com

سلام بر تو مدیر خوب وبلاگ به این قشنگی
خیلی مطالبت جالب بود واقعا میگم تحت تاثیر مطالبت قرار گرفتم

دمت گرم واقعا جالب بودن بازم دمت گرم

منو با نام (جک و لطیفه و اس ام اس ) لینک کن بعد بیا و بگو با چه نامی لینکت کنم
صددرصد بیا

منتظرتم

سلام برشمار شکارچی وبلاگ های تازه بروز شده
برادر هنوز من به روز نکرده شما نظر گذاشتی .
وا حیرتا از سرعت شما

ممنون دوست عزیز ، خوشحالم که مطالب مورد پسند واقع شدن .

اسم وبلاگتون که جذبم کرد . حتما سر میزنم

امیرحسین(StreetGroup) یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 ساعت 04:23 ب.ظ http://streetgroup.blogsky.com/

سلااااام ابجی زینب

خوبی؟؟

دلمون تنگه ابجی

کار و بار خوبه؟؟

همه چی خوب پیش میره؟؟

زندگی بر وفق مراده؟؟؟

خودت چطوری؟؟؟

اوووه چقد سوال میپرسم

خو دلم تنگه عههههه

سلاااااااااااااااااااااام بر امیر حسین عزیز

من خووووو بم و همه چییییییز عالیه ، شما چطوری ؟

دل منم یه عالمه تنگ شده

امیرحسین(StreetGroup) یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 ساعت 04:25 ب.ظ http://streetgroup.blogsky.com/

چقد دلم واسه اون روزا تنگ شده

واسه قاب عکسه چوبی...

واسه شــــــــــــــــلوت اونم با ط دسته دار و با ت دو نقطه

آررررررررررررررررررررررررررررررررره
ولم میکردن تو وبلاگم بودم !!!!
یادش بخیر ...
اگه دیگه توام بمن سرنزنی زیاد ذوق ندارم که بیام وبمو چک کنم ...
انرژی وبلاگم همیشه سلامت باشی

امیرحسین(StreetGroup) چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 05:01 ب.ظ http://streetgroup.blogsky.com/

خیلی وبت رو دوس دارم

حتی بعضی وختا که نبودی و من بیکار بودم میومدم وبت و پستای اولیات رو میخندم و یکی یکی میرفتم جلو

هیچوخت وبت تا میتونی ول نکن

امیده وبه ما شماهایید

ابجی؟میسی.

وب منم تورو خیلی دوست داره
این باعث افتخار و خوشحالی منه که وبم اوقات شمارو پر میکنه . لحظاتتونو خندون میکنه
چه سعادتی ازین بهتر

چشم حتما . تا الانم دلم نیومده ولش کنم . هرازگاهی آپش میکنم که خاک نخوره ...

قربان شما

حمید پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 10:58 ق.ظ

...و ندا آمد
بیا بگیر
این آرامش
این شهامت
اینم فهم

چی؟
دانش؟
دانشم کجا بود
دیگه پررو نشو
حوصله درس خوندن نداری
اومدی از من دانش میخوای
جهنم ضرر
اینم دانش
برو ببینم چکار میکنی باهاشون

واااااااااااااااااااای حمید تو چقدر دست دلباز بودیو من خبر نداشتم
شرمنده ام کردی اصلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد