شَـــــــــــــــــــلـوتـــــ ...

شــــاد بودن، تنها انتـــــقامی است که میتوان از زندگــــــی گرفتـــــ ...

شَـــــــــــــــــــلـوتـــــ ...

شــــاد بودن، تنها انتـــــقامی است که میتوان از زندگــــــی گرفتـــــ ...

روزتـــــــ مبارکــــــــ


وقتی رسیدی که شکسته بودم 

از همه ی آدما خسته بودم 

وقتی رسیدی که نبود امیدی 

اما تو مثل معجزه رسیدی


وقتی رسیدی که شکسته بودم 

از همه ی آدما خسته بودم 

بعد یه عالم اشک و بعض و فریاد 

خدا تورو برای من فرستاد


خوب میدونم جای تو رو زمین نیست 

خیلیه ، فرق تو فقط همین نیست 


آدمای قصه های گذشته 

به کسی مثل تو میگن : فرشتـــــه


فرشته ی نجات 

تو جون ازم بخواه ، اونم کَمه برات 



روز تنها عشق زندگیم 

روز فرشته ی رویاهام

روز سرآغاز خوبی ها

روز هستی وجودم 

روز بهترین دارایی ایم تو این دنیا 

روز مادر عزیزم مبارکــــــ ...



*طنز پستــ افتخاری *


خدایا بخاطر سیب مارا از بهشت راندی و بخاطر آب انگور به جهنم می اندازی ! خدایا با میوه هات مشکل داری یا با ما ؟ ( مناجات یارو )


زنها مثل توپ میمونن . 18 سالگی توپ فوتبال (22نفر دنبالشون) . 28 سالگی توپ والیبال (12نفر دنبالشون) . 38 سالگی توپ پینگ پونگ ( 2نفر دنبالشون) . 48 سالگی توپ گلف ( 1نفر دنبالشون) . 58 سالگی توپ هفت سنگ ( همه ازش فراری ) . 


میگن علف باید به دهن بزی شیرین بیاد . یه عمر خودمونو کشتیم شیرین ترین علف باشیم ، نگو یارو اصلا بز نبوده ، گاو بوده ! 


دعای پسران دم بخت : ســــــــانســــــــــــــور شد 




امروز وبلاگم مختص مامان گلمــــــــه ... خدا واسم حفظت کنه نفســـــــــــــم ...

نظرات 7 + ارسال نظر
Street Group شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 10:00 ق.ظ http://streetgroup.blogsky.com

سلام
چه شعرِ قشنگی
به همه مادرای جهان تبریک میگم
بهترین هدیه خدا به من ،مادرمه
.
.
.
در مورد طنز پستتم که حرف نزنم بهتره فقط باید بگم:
اوله صبحیه پکیدیم از خنده مخصوصا با اون مناجاته

سلام
آره ساده و درعین حال معنای عمیقی داره .
امیدوارم قدر این هدیه هامونو بدونیم .



نوش جونت ...
لبخند شما هدف منه ...

مسلم شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 12:05 ب.ظ http://delete.blogsky.com

مادر ای معنی ایثار تو گل باغ خدایی
توی روزگار غربت با غم دل آشنایی
مینویسم ازسرخط مادر ای معنی بودن
مینویسم تا همیشه توئی لایق ستودن
آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل،

مادر ای والاترین رویای عشق

مادر ای دلواپس فردای عشق

مادر ای غمخوار بی همتای من

اولین و آخرین معنای عشق

زندگی بی تو سراسر محنت است

زیر پای توست تنها جای عشق

مادر ای چشم و چراغ زندگی

قلب رنجور تو شد دریای زندگی

تکیه گاه خستگی هایم توئی

مادر ای تنهاترین ماوای عشق

یاد تو آرام می سازد مرا

از تو آهنگی گرفته نای عشق

صوت لالائی تو اعجاز کرد

مادر ای پیغمبر زیبای عشق

ماه من پشت و پناه من توئی

جان من ای گوهر یکتای عشق

دوستت دارم تو را دیوانه وار

از تو احیاء شد چنین دنیای عشق

ای انیس لحظه های بی کسی

در دلم برپا شده غوغای عشق

تشنه آغوش گرم تو منم

من که مجنونم توئی لیلای عشق

امید شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 02:49 ب.ظ http://garmak.blogsky.com/

تبریک به همه مادران
مادر خوب شما و خود شما به عنوان مادر فردا

خوش و شاد باشید

بسی سپاس
این روز فرخنده رو به همسرگرامی شما و مادربزرگوارتان تبریک میگم استاد گرانمایه .

پایدار و برقرار باشید .

شبنم شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 08:39 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com


عاشق مامانیمم





مریم یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 ساعت 11:45 ق.ظ http://najvaye-tanhai.blogsky.com

میگم زینبی؟
تو مطمئنی جعل اسم نکردی
دختر هستی دیگه؟
اینهمه علیه خانما طنز می نویسی واللا جای تعجب داره

ای جونم مریمی ...

نه بابا دخترم . میخوای از شبنم بپرس . اون منو چندبار از نزدیک دیده ...

عزیزم من بیشتر به طنز نگاه میکنم . البته حق توهین هم ندارم . لاجرم قصد توهین ندارم . فقط چند لحظه لبخند . همین ...

*** MOJTABA *** دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 02:27 ب.ظ http://mojtabamax.blogsky.com

هه هه

اولا روز مادر پسا پس مبارک

دوما طنزهات قشنگ بود

نوش جان

ژینوس چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 ساعت 10:58 ب.ظ http://zhinoos.blogsky.com

روزشون با بسیار تاخیر مبارک..


زیزوو واسه چی انقد دیر به دیر میای؟

خیلی گرفتارم .....
باور کنی ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد