شَـــــــــــــــــــلـوتـــــ ...

شــــاد بودن، تنها انتـــــقامی است که میتوان از زندگــــــی گرفتـــــ ...

شَـــــــــــــــــــلـوتـــــ ...

شــــاد بودن، تنها انتـــــقامی است که میتوان از زندگــــــی گرفتـــــ ...

چون و چرا !

یه تفکری هست که میگه خداوند به انسان حق انتخاب داده اونم خیلی قبل تر ازاینکه به دنیا وارد بشه . روح انسان قبل ازاینکه وارد این دنیا بشه زندگی خودش رو با تمام خوبی و خوشی و بدی و گرفتاری و بیماری .... خلاصه ریز به ریز اتفاقات اطرافش انتخاب کرده تا به یه درجه ی تعالی برسه . با این دید دیگه هیچ دلیلی واسه شکایت کردن پیش خدا نداریم . یعنی تمام چون و چرایی این دنیا رو از بین برده .

اگر با این دید به دنیا نگاه کنیم چقد زندگیمون فرق میکنه . چقد راحتر باهاش کنار میایم . با هر اتفاق بدی افسردگی نمیگیریم و نمیگیم که فقط این بلا سر من امده و من با بقیه فرق دارم . درحقیقت طوری باهاش برخورد میکنیم و کنار میایم که انگار من امدم یا من ساخته شدم تا با این مشکلات برای تعالی وجود خودم روبه رو بشم و بجنگم . بنظر من زندگی قشنگ تر میشه و تلاش ما چندبرابر .

همیشه اگه جایی بدآوردم یا ضربه ای خورد گفتم که : از ماست که بر ماست ... اکثر اوقات باعث و مقصر خودمونیم . 

تــاخیریـــــآ

باپوزش فراوان بخاطر تاخیر پیش امده در ارسال پست و به روز رسانی شلوتـــــ ... . تابستان که بسی خوش میگذره البته گرمای خفقان آورش که نه ، تعطیلاتش ! مخصوصا اینکه همه درسارو خداروشکر پاس کردم . اونیکه فکر میکردم بیفتم رو شدم 18/5 ! اونیکه فکر میکردم بشم 18 شدم 13/5 ! کی میدونه چند چنده ؟ همینجوری حوس معدل 18 کردم . ببینم ترم بعد حاصل میشه یانه ؟دوتاسررسیدخوشرنگ بهم اعطا شده که ازذوقشون میخوام زودتربرم دانشگاه توش جزوه بنویسم (افـــــــراد بخندند) یه لحظه فکرکن آدم دلش واسه دانشگاه و دردسراش تنگ بشه . وقتی دانشگاهی خونتونو میخوای وقتی خونه ای ، خونه ی خالتو میخوای البته درکنارش استخر و پارک و سینما چندبعدی و گردش و خرید و سفر و گاهی مطالعه اونم از نوع زبان بد نیست ... این چنوقت اصلا سرم خلوت نبود . فکر میکردم تابستون بیکار بشم که نشدم . چندتا عکس میخواستم بزارم با این سرعت پایین نت نمیتونم جوم بخورم . ایشالا وقتی دیگر ...

از الان دارم ماه رمضونو تصور میکنم که عرضم به نصف رسیده ، ولی امان از لذت دم افطار ...


*طنزپست*


نمونه سوال های رایج تو همهی خونه ها :

چشمات درنیومد پای این کامپیوتر کوفتی ؟

این تلوزیون بی صاحاب واسه کی روشنه ؟

کی لامپ دستشویی رو روشن گذاشته ؟

چی ازجون این یخچال بدبخت مــیخوای ؟

کی دمپایی دستشویی رو خیس کرده ؟

این موقع شب باکی حرف میزنی ؟

کی غذای منو خـــــورده ؟


شش ماه به یه دوستت مهربونی میکنی ، همه جوره بهش میفهمونی که دوستش داری ، یه روز که اعصاب نداری میگه : حالا شناختمت !!


از جملات قصار یارو : هرچی کمتر بهش بیشتر فکر میکنی ، بیشتر ناراحتیت کمتر میشه !


حدیثی از یارو : هرکس به والدین خود نیکی کند ، گویی به پدر مادر خودش نیکی کرده !


زنها آرمش بخش ترین موجودات پروردگارند ... بشرطی که زنت نباشند! (قسمتی از خاطرات دکتر شریعتی درسفر به آنکارا واسه اونکارا )

ســـــــــــــــــــــــــلام

اول خداحافظ هرچی امتحانه 

دوم ســــــــــــــــــــــــلام بر اوقات فراغت ، بر پرتقالی های عزیز

امیدوارم مثل قالب وبلاگ شلوتـــ ... به خوشرنگی تابستون و به خنکی یه آب پرتقال تگری باشید . یه آهنگ فورکلور یا همون محلی (آذری) گذاشتم تنگ این قالب که خوشیمون چند برابر بشه . از حمید واسه این طنزپست هاش که کلی منو خندوند ممنون ، کاملش تو قسمت نظرات (پست فرصت و بازم دلم نوشت) هست ...


زمین دلتنگ و مهدی بیقرار است              فلک شیدا، پریشان روزگار است

دلا ، آدینه شد ، دلبـــــــــر نیامــد              غروب انــــــــتظارم سر نیامــــد


نیمه ی شعبان مبارک


*طنز پست*


سنگ بزرگ را برداشت ، دانستم که سنگ بزرگ علامت نزدن است اما وقتی سرم شکست ، دانستم که یارو تابع هیچ قانون و قاعده ای نیست ( شریعتی در سفر به یارو آباد )

دختره به یارو پیام میده : من تنهام و خونه خالیــــه !

یارو میگه : هی صلوات بفرست و از هیچی نترس 

دقت کردین وقتی صاحبخونه میخواد با مهمون صمیمی بشه میگه : پاشو شلوارتو دربیار 

قدیما ظرف یه بار مصرف نبود ، دختر همسایه دوبار می امد آدم فرصت تصمیم گیری داشت 



هیچکسی ...

هیچکسی مثل من و تو  زنده در هوای هم نیست  

هیچکسی مثل منو تو جفت هم نیمه ی هم نیست  

نباید بین من و تو نفسی فاصله باشه  

وقتی میتونه جدایی قصه ی دلتنگی باشه  

بیا تاباهم بسازیم خونه ی عشق رو دوباره  

واکنیم پنجره هاشو رو به مهتاب و ستاره  

 

 

آهنگ این ترانه رو دوست دارم