شَـــــــــــــــــــلـوتـــــ ...

شــــاد بودن، تنها انتـــــقامی است که میتوان از زندگــــــی گرفتـــــ ...

شَـــــــــــــــــــلـوتـــــ ...

شــــاد بودن، تنها انتـــــقامی است که میتوان از زندگــــــی گرفتـــــ ...

ســـــــــــــــــــــــــلام

اول خداحافظ هرچی امتحانه 

دوم ســــــــــــــــــــــــلام بر اوقات فراغت ، بر پرتقالی های عزیز

امیدوارم مثل قالب وبلاگ شلوتـــ ... به خوشرنگی تابستون و به خنکی یه آب پرتقال تگری باشید . یه آهنگ فورکلور یا همون محلی (آذری) گذاشتم تنگ این قالب که خوشیمون چند برابر بشه . از حمید واسه این طنزپست هاش که کلی منو خندوند ممنون ، کاملش تو قسمت نظرات (پست فرصت و بازم دلم نوشت) هست ...


زمین دلتنگ و مهدی بیقرار است              فلک شیدا، پریشان روزگار است

دلا ، آدینه شد ، دلبـــــــــر نیامــد              غروب انــــــــتظارم سر نیامــــد


نیمه ی شعبان مبارک


*طنز پست*


سنگ بزرگ را برداشت ، دانستم که سنگ بزرگ علامت نزدن است اما وقتی سرم شکست ، دانستم که یارو تابع هیچ قانون و قاعده ای نیست ( شریعتی در سفر به یارو آباد )

دختره به یارو پیام میده : من تنهام و خونه خالیــــه !

یارو میگه : هی صلوات بفرست و از هیچی نترس 

دقت کردین وقتی صاحبخونه میخواد با مهمون صمیمی بشه میگه : پاشو شلوارتو دربیار 

قدیما ظرف یه بار مصرف نبود ، دختر همسایه دوبار می امد آدم فرصت تصمیم گیری داشت 



نظرات 17 + ارسال نظر
حانیه سه‌شنبه 13 تیر 1391 ساعت 02:20 ب.ظ

خسته نباشی عزیزم

طنز گو سه‌شنبه 13 تیر 1391 ساعت 04:23 ب.ظ http://www.bia2khandeh.blogsky.com

سلام وب خیلی خوبی . افرین . ممنونم که به وبلاگ من سر زدی .

سلام
ممنون .
اسم وبلاگتون منو جذب کرد

حمید چهارشنبه 14 تیر 1391 ساعت 09:42 ق.ظ http://hamidshams.blogsky.com

سلام شلوط
خوبی بلوط

مررررررررررررررررررسی و پنج بخاطر اینکه اسم خوشکلمو اوردی تو وبلاگت.(چه عطرو بویی گرفته وبلاگت) بریم سر اصل مطلب( دقت کن اصل مطلب هان نه مطلبای چینی)

از جلسه امتحان بلند شدم دو سر ورقه را تا کردم و اروم اروم رفتم پیش مراقب ،ورقه را بهش دادم و بهش گفتم حواست باشه نریزه.با احتیاط ورقه امتحان را از دستم گرفت و باتعجب پرسید حالا چی توشه؟
گفتم هیچی ر ی د م

دقت کردید هرچی امامزادس تو ایرانه؟!
فکرکنم اماما بچه هاشون را برا ادامه تحصیل میفرستادن ایران!!!!

از وقتی دیه شده 126میلیون ، دیگه وقتی از خونه میزنیم بیرون ،هیچکی نمیگه مراقب خودت باش

سلام از ماست ، دوغ ، لبنیات ...
شلوت لطفا . حالا خوبه به اون بزرگی اون بالا نوشتم
خواهش میکنم . چنی به نظرت خندیدم حمید آجان . باریک ...
حیف که یکم بعضی از طنزات دور از ادب وگرنه همرو میذاشتم واسه عموم

حمید چهارشنبه 14 تیر 1391 ساعت 11:53 ق.ظ http://hamidshams.blogsky.com

اعتراف میکنم چند ماه پیش تو شرکت بودم سر کارام یوهو مدیر عامل از تو اتاق
خودش گفت: هانی جووون…بلند گفتم جانم؟ گفت خیلی
میخوامـــت….گفتم منم همینطور….گفت پیش ما نمیای؟؟؟؟ گفتم چرا..حتماً..از پشت
میزم بلند شدم برم تو اتاقش..به در اتاقش که رسیدم دیدم داره تلفن حرف میزنه
با هانی دوستش و من از شدت ضایگی دیوارو گاز گرفتم*

بله بله ...
اینروزا که همه جا یه هانی جووون هست ...

Street Group شنبه 17 تیر 1391 ساعت 02:17 ب.ظ http://streetgroup.blogsky.com

سلام
چطوری؟؟

مسله اینکه یخده دیر اومدم.....میلاد امام زمان رو تبریک میگم

تو شهر ما که هنوزم جشنه

پس بالاخره از شر امتحانات راحت شدی!!!...خوش بهخ حالت

منه بدبخت و بگو که امروز اخرین نمره ای که منتظرش بودم رو اومد رو سایت دانشگاه و دیدم 9.5 شدم
کلا بهم ریختم
از حالا تا اون موقع که 10ش کنه باید رد استاد بدواَم
خدا کنه 10ش کنه من که حال ندارم دوباره سر کلاسه این درس مزخرف بشینم

سلام

عالی ام . خداروشکر . تو چند چندی ؟

وااااااااااای آره . من از افتادن ناراحت نمیشم ولی از اینکه دوباره سر کلاس همون درس بشینم برام عذاب آوره . یه بار با یه درس مسخره این حس مسخره ترو تجربه کردم .

Street Group شنبه 17 تیر 1391 ساعت 02:23 ب.ظ http://streetgroup.blogsky.com

وااااااااااااای این حمید این همه طنز از کجا میاره

ما که دل درد گرفتیم ایندفه یادم باشه هر وقت خواستم بیام وبلاگت یه شیشه عرق نعنا کنارم بزارم

آره ........
میبینم که توام طرفدار طنزی و رفتی همشو خوندی

Street Group شنبه 17 تیر 1391 ساعت 02:25 ب.ظ http://streetgroup.blogsky.com

راستی کلیپی که قولشو داده بودم رو گذاشتم تو وبلاگ

واسه دانلود.... خوشال میشم دانلود کنی

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآخ جوووووووووووووووووون


امددددددددددددددددددددددددددم . مبارکه

Ghasedak یکشنبه 18 تیر 1391 ساعت 01:56 ق.ظ http://earsplitting-silence.blogsky.com/


سلام زینب جونم

خسته نباشید ، حالا چطور بود امتحانا ؟

آره واقعا به ما که میگن پاشو مانتوتو در بیار نامحرم نداریم

سلام عزیز دلم

سلامت باشی . فعلا که دارم عوضشو خوب درمیارم . کلی استراحت کدم .

امتحانات عالی بودن . فقط بعضیاشو من از سادگیشون خراب کردم .

حمید یکشنبه 18 تیر 1391 ساعت 04:30 ب.ظ http://hamidshams.blogsky.com

شلوت هم شلوتای قدیم
معلوم هست کجایی

بین خودمون باشه به کسی نگی
من فقط بخاطراین آب پرتقالاس که اینجا پلاسم
حتی مطالبتو هم نمیخونم

با این حال یه کم بهتره نوشته هاتو تصحیح کنم نهههههههه غلام

بجای خداحافظ هرچه امتحانه فکرکنم خواستی بنویسی خداحافظ زندگی(چون یهو غیبت زد)

دوم بجای فراغت خواستی بنویسی فراقت (سلام براوقات فراقت) براسپانیاییهای عزیز(پرتقال حذف شد)

کاش یه چندکیلو هم شرینی میذاشتی تنگ (ترجیحا چسبان، تنگ ) وبلاگت.

طنز پست

یارو تو مراسم حج آنقدر دقیق ومحکم به ستون شیطان سنگ میزد که شیطان توی بلندگو اعلام میکنه"قدمعلی،یواشتر وحشی


امروز به من ثابت شد که ۲۰۱۲دنیا تموم نمیشه
اخه یه چیپس خریدم انقضاشو نوشته بود ۲۰۱۵


با کمر دولا رفتم داروخونه عصا بگیرم، میگه واسه کمر دردت میخوای؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ حضرت موسی کلاسای تبدیل عصا به اژدها گذاشته؛ دارم میرم اونجا!!!


یارو زنگ زده بود رادیو میگفت، پیغام من به اوباما اینه که اگر روزی صد تا موشک بزنی به تهران ما یک قدم عقب نمیریم!
مجری پرسید از کجا تماس میگیرید؟
گفت: فیروز آباد فارس!


حاجی چیست؟انسانی که۷بار خدا را دور زده است.


یه نفر میره کولربخره یارومیگه آبی می خوای؟میگه فرق نمی کنه قرمز بده

آره واقعا که راست میگی ...
یه زمون همش اینجا پلاس بودم شایدم پخش و پلا بودم !
شرمنده شما که شدم . تازه امروز وقت کردم نظر خشملتو جواب بدم

حاجی چیست رو خیلی قشنگ گفتی

نگین یکشنبه 18 تیر 1391 ساعت 09:47 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

به به چه قالب تابستونیه خفنییییی

بله دیگه این غول امتحانا تموم شد هممون راحت شدیم!ب سلامتیه آزادی:دی

به به چه نظر خوش سلیقه ای ...


با امید به آزادی

Zhinoos.Blue دوشنبه 19 تیر 1391 ساعت 11:01 ق.ظ http://kooleh-poshti.blogsky.com

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــلام!!! چطول مطولی؟

به به یعنی دیگه اومدی که دیگه نری دیگه؟

طنز پستت منو کشته!

سلاااااااااااااااااااااااااااااام ناز گلم ...
خوبه نـــــــــــــــــــــــــــــه ... عالی ام . خداروشکر

ایشالا فعلا هستم . اتفاقا منم کشته

ojobe دوشنبه 19 تیر 1391 ساعت 11:44 ق.ظ http://www.justmiad.blogsky.com

سلام آجی خوشگل ناناسم
خوبی آجی؟
ممنون از نظر قشنگت
آجی چطوری میتونم کد آهنگ مورد علاقم رو بسازم؟!
بهم یاد میدی؟!

سلام عزیزکم
ممنون . تو خوبی ؟
خواهش میکنم گلم .
واااااااااااااااااااااااااااای عزیزم شرمنده که الان این پیغامو رو جواب مبدم . والا منم زیاد بلد نیستم . از یکی از هم وبلاگی هام کمک میگیرم . یا هفت سنگ یا There is no spoon


فکنم خیلی دیر شد

حمید سه‌شنبه 20 تیر 1391 ساعت 08:28 ق.ظ http://hamidshams.blogsky.com

روایت است روزی شاگردی از امام علی النقی (ع) پرسید .اماما که شما با این همه عظمت و دانش لایتناهی درمیان نوادگان رسول اکرم صلی الله علیه و آل و سلم دهم شده اید امام علی النقی علیه السلام با متانت دست در زین شتر خود کرد و پیراهن شماره ده بارسلونا را درآورد و با لبخند فرمود: فقط به عشق لیونل مسی

حدیث قدسی: به یکدیگر احترام بگذارید تا یکدیگر به شما احترام بگذارد.

کجایی شلوت که یادت بخیر

حدیث قدسیت معرکه بووووووووووووووووووووووووووووووووود

بیست و یک سالگی سه‌شنبه 20 تیر 1391 ساعت 09:33 ب.ظ http://saansiz.ir

آخ کو این آهنگه؟!!!
من فقط به عشق این آهنگ میومدم اینجا :(

بیست و یک سالگی چهارشنبه 21 تیر 1391 ساعت 10:24 ب.ظ http://saansiz.ir

ممنون

عباس پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 05:00 ق.ظ http://loveabadan.blogsky.com

سلام با معرفت خوبی؟
دیگه چه بهونه ای میخوای واسه بی مرفتیت بیاری ها خواهرم؟

حتما چون لایه اوزون سوراخه نمیسری بمون،نه؟
اشکال نداره دنیا دو روزه

سلام با معرفت

ای بابا من که گفتم بی معرفتم . اعتراف کردم که .

چشم میام

صادق جمعه 28 مهر 1391 ساعت 12:01 ب.ظ http://zizoo.blogsky.com

تو چقدر بی انصافی
متنهای منو که کپی کردی
میخوای منو هم بی هویت کنی
بگم خدا چیکارت کنه دختر.
حداقل منبع رو ذکر می کردی.

اول خودتو معرفی کن تا ببینم موضوع از چه قراره ! از کدوم کپی رایت غیر قانونی حرف میزنی ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد