شَـــــــــــــــــــلـوتـــــ ...

شــــاد بودن، تنها انتـــــقامی است که میتوان از زندگــــــی گرفتـــــ ...

شَـــــــــــــــــــلـوتـــــ ...

شــــاد بودن، تنها انتـــــقامی است که میتوان از زندگــــــی گرفتـــــ ...

کچـــــــلان

خب نوبتی هم که باشه ، دیگه نوبت تعریف این واژه بسیار زیباست .

یه روز تو فیس بوک ...

( آخه اونجام به دوستان با جنبه و سرشار از مو هم میگفتم کچل) 

به روایتی منو کچل کردن از بس که ازم پرسیدن : این کچل چیه که هی میگی . خلاصه تو یه پستی من این کچل رو تعریف کردم . تا قبل از توصیف ، همه از این صفت باسرعت فراری ، فرار میکردن . اما بعدش همه خودشون به خودشون میگفتن کچل ...(البته به این حالت دیگه میگن خودتحویلی مزمن)


کچل و مشتقات آن ، استعاره از فرد بسیار با معرفت ، با مرام ، مهربون ، کسی که همه از دستش راضی هستن و دوستش دارن میباشد. خلاصه حس صمیمیت و نزدیکی بین دونفر یا بیشتر رو میرسونه .


ZiZoOo نوشت : 

مشتقات کچل : مچل . چچل . ججل ... 

البته فرار اولی رو باید با این تلفظ بخونین ( ferrari )

فردا امتحان ریاضی دارم ...

من عاشق پنیر تبریزی ام .در این مورد موش خونه ام . مخصوصا وقتی با کره و تخم مرغ آپز لقمه اش کنم ... تو وعده های غذایی ، علاقه شدیدی به صبحانه و عصرانه دارم = چون توش پنیر پیدا میشه  . چرا یکی مارو به صرف این وعده دعوت نمیکنه خونش ؟!

دیدین حواسم به پست پرت شد . سیب زمینی های شام زیادی برشته شد  

کی میشه یکی هم واسه من هرشب شام درست کنه ؟!

نظرات 11 + ارسال نظر
Unicorn جمعه 30 دی 1390 ساعت 08:51 ب.ظ http://fire-fighter.blogsky.com

به جای این همه تفسیر و معنی مینوشتی کچل یعنی یکی مث محمدرضا دیگه همه خودشون متوجه میشدن یعنی چی

خدایی اینم بظرم رسید ها ...
ولی گفتم بذار همه بیشتر با این واژه آشنا شن ...

شبنم جمعه 30 دی 1390 ساعت 11:10 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com


سلام کچل

ریاضی خوبه که کچل

حواست به غذات باشه کچل

محمدرضای کچل دچار خوددرگیری و خود تحویلی مزمن شده


میگم چرا خنگی
بس که پنیر میخوری

سلاااااام کچل

ریاضی

اوگی

احتمالا

من هم خنگم هم دیونه

street group شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 12:55 ق.ظ http://www.street361group.blogfa.com

اهان اوکی....اخیـــش راحت شدیم...
طوری نیست فقط با ارامش درون یه نفس عمیق خیلی عمیق اونفد که حسه خفگی بهت دست بده حالا تو ام به اون دست بده بعد برو سر جلسه ی امتحان
.
.
امیدوارم به عشقت اقای پنیر تبریزی برسی
.
.
الکی فکرتو مشغول نکن نمیشه یا خاموشش کن یا قبضشو نده بزار قطش کنن

خب خداروشکر یکی خیالش راحتید...

امتحان کنسل شد . وسط جاده بودیم گفتن برگردین .... نامردا حیف اون خوابی که من ازش زدم


ممنون


کرگدن عاشق شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 10:30 ق.ظ http://www.fonex.blogsky.com

منم به جرگه ی کچلان اضافه شدم
دیروز خر شدم رفتم سرمو با ماشین زدم

به به ...
خب عزیزم اگه کچلی بهت میاد چه اشکالی داره ؟!

فریناز شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 11:15 ق.ظ

چقد به من میادا
فری چچل

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآخ راست میگی ...
آفرین فریناز . کلی خندیدم ...

immortaم شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 12:55 ب.ظ http://jangavaran.blogsky.com

با این توصیف ها یعنی ما دیگه به محمدرضا کچل نگیم؟!
مرسی ازون ورا رد شدی!

چرا ؟ پسر به این خوبی . معرفتو درسته قورت داده بچه

خواهش میکنم .

حمید شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 03:37 ب.ظ

سلام بر خانه موی ایران
اگه نوبت سرتون میشه من از اول صبح زنبیلمو گذاشتم تو نوبت

یه شب تو تویتر
(اخه اونجا به دوستای بی جنبه میگن خانه موی ایران)

به روایت اهل تشیع کچل شدی با به روایت اهل تسنن

حمید نوشت
کچل که مشتق نیست جامده
صدالبته فرار دومی را نمیتونیم بخونیم چون زودی فرار میکنه
امتحان ریاضی که خیلی سادس خودمم تو دانشگاه چون خیلی از ریاضی خوشم میومد هرترم یه بار میگیرم و موکول میکنم ترم بعد

زیزیا اگر عاشقی کنی و پنری هشق شرینی بس است و الویه
خودم برات شام درست میکن تو فقط برو استراحت کن

حمید یکی از بهترین نظر هارو تو برام میزاری .
باریکلا به این نبوغت .
.
.
.
.
.
من الویه میخوام ....... خیلی دوست دارم .
راستی تو عصرونه و صبحانه هم میشه الویه پیدا کرد هااااااااا

ژینوس شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 05:30 ب.ظ http://zhinoos.blogsky.com

اییییییی! از آشپزی بدم میـــــــــــــــــــاد
انقدر زیاد بدم میاد یادم رفت چی میخواستم بگم درباره پستت!

ژینوس جون من بدم نمیاد ولی هرچی زیادیش آدمو زده میکنه ...

Unicorn شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 05:35 ب.ظ http://fire-fighter.blogsky.com

عنوانو عوض کردم

الهـــــــــــــــــــی که اینقد این داداش کوچولوی ما با ادب و حرف گوش کنه ....

اصلا از وقتی گفتی بخاطر چی موهاتو بلند کردی ، فهمیدم که قشنگ حرف گوش میدی ....

بازم میگم . خوش بحالش

Ghasedak دوشنبه 3 بهمن 1390 ساعت 10:04 ق.ظ http://www.earsplitting-silence.blogsky.com/


بهله بهله

بعد یعنی منم کچلم آیا ؟ ؟ ؟ ! ! !

زینب جونٍ کچل

تو که آث کچلایی خانووووووووووووم

امید سه‌شنبه 4 بهمن 1390 ساعت 10:26 ق.ظ http://garmak.blogsky.com/

میگن کچلا خوش شانس هستند
راسته ؟

داداش من که خوش شانسه ...
ولی این کچل با اون کچل فرق داره .
این کچلا همه خوش اقبالن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد