شَـــــــــــــــــــلـوتـــــ ...

شــــاد بودن، تنها انتـــــقامی است که میتوان از زندگــــــی گرفتـــــ ...

شَـــــــــــــــــــلـوتـــــ ...

شــــاد بودن، تنها انتـــــقامی است که میتوان از زندگــــــی گرفتـــــ ...

انتخاباتـــــ...

با وجود نبود گاز در زمستان ، برق و آب در تابستان و بنزین و نفت درتمام فصول ...

کمی دستمزد و حقوق 

زیر خط فقر بودن 

رسیدن تورم به اعداد نجومی 

بـــــــــــاز هم در انتخابات شرکت میکینم تا به دنیا نشان دهیم خریتــــــ... حد و مرزی نداره .




ZiZoOo نوشت : 

خوشحالم که بطور آگاهانه نذاشتم هیچ مهر انتخاباتی شناسنامه امو کم اعتبار کنه . 

بابا یکی به من بگه این مسایل سیاسی رو ول کن بچسب به درست . بزودی امتحاناتم شروع میشه مجبورم یکم کم پیدا شم .

راستی مراقب باشید بخاطر انتخابات ، فلترچی ها دارن تمام راهای ارتباطیه نتی رو محدود و محدودتر میکنن .

نظرات 7 + ارسال نظر
Unicorn جمعه 23 دی 1390 ساعت 01:25 ب.ظ http://fire-fighter.blogsky.com

خر خره دیگه ... نمیتونی بهش شعور تزریق کنی که ... هر کاری کنی خره !

خیلی جالب گفتی محمدرضا ...
آفنـــــــر

فریناز جمعه 23 دی 1390 ساعت 02:31 ب.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

خر که شاخ و دم نداره
فقط یه مخی داره که زیااااادی خالیه

من امتحانام تموم شد شما تازه میخواد شروع بشه؟!

موفق باشید و سربلند از انتخابات امتحاناتون

خوشابحالت ای روستایی ....
چه شاد و خرم چه باصفایی ....
در " آبیک "ما همه چیز عقب مانده ....

فریناز جمعه 23 دی 1390 ساعت 03:30 ب.ظ

من که روستایی نیستم
اصفهانی یم

ممنون بانو بابت...

you too

اون که شعر بود وگرنه شما سروری ...

کاوه جمعه 23 دی 1390 ساعت 11:48 ب.ظ http://www.gongekhabdide.blogsky.com

سلا زینب جان..
خوبی عزیز؟

به به آقا کاوه ...
فکنم اولین باره به وبلاگ من سرمیزنید !
کلبه ی مارو منور کردین .
سپاسگزارم . شکر خدا خوبم . شما چگونه اید ؟

Unicorn شنبه 24 دی 1390 ساعت 01:19 ب.ظ http://fire-fighter.blogsky.com

چاکریم !!‌کلا همیشه جالب میگم

قوربانت

ژینوس یکشنبه 25 دی 1390 ساعت 02:50 ب.ظ http://zhinoos.blogsky.com

این فیلتر چی رو خوب اومدی!

قابل شما رو نداشت عچیچم

[ بدون نام ] دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 12:55 ب.ظ

اگر در انتخابات شرکت نکنیم

نبود گاز در زمستان ، برق و آب در تابستان و بنزین و نفت درتمام فصول ...

کمی دستمزد و حقوق

زیر خط فقر بودن

رسیدن تورم به اعداد نجومی
درست می شود


شرکت در انتخابات= خریت
عدم شرکت در انتخابات =؟

حمید نوشت:
غمگینم که بطور نااگاهانه گذاشتم یک بار مهر انتخاباتی اون هم مربوط به احمدی نژادشناسناممو بی اعتبار کنه
مامان این مسائل سیاسی را ول کن با چسب دوقولو بچسب به درسات(دیدی من بهت گفتم)
چپی شما هم مراقب باشید
یعنی چکار باید بکنیم

حمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد .
انقد میخندم که نمیونم بفهمم که چی باید جواب بدم .
.
.
.
ناقلا یکم به فکر این دل و روده من باش ... ازخنده منجمد شدن ...
.
.
.
اما بدبختانه انتخابهای ما چند دهه ای هست که فقط بین بد و بدتره ...
این که تو انتخاباتی شرکت کنی که اصلا کاغذ رای ات ارزش زمین تمیز کردن هم واسه دولتمرداش نداره . پس لااقل بهتره که خودمونو کوچیک نکنیم . اینم نوعی اعتراضه .
...
داداش مرسی که بهم گفتی بچسبم . الان بعبارتی خودمو با کارتک از جزوه ام جدا کردم تا بیام انجا نظر بخونم .
.
.
.
بجای بابا عطی باید بهت بگم : حمید برگردون . با مهارت خاصی جمله های منو برمیگردونی که من صفا میکنم .
مسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد