شَـــــــــــــــــــلـوتـــــ ...

شــــاد بودن، تنها انتـــــقامی است که میتوان از زندگــــــی گرفتـــــ ...

شَـــــــــــــــــــلـوتـــــ ...

شــــاد بودن، تنها انتـــــقامی است که میتوان از زندگــــــی گرفتـــــ ...

چرا اس ام اس فارسی ؟


خیلی ها ازم میپرسن که چرا از متن فارسی واسه پیامک فرستادن استفاده میکنم ؟

بخاطر هزار تا دلیل که بعلت ذیغ وقت به مواردی چند ازش بیشتر نمیتونم اشاره کنم .


اول : چون زبان مادریمه 

دوم : ارزونتره ، منم که حسابدار باید حساب همه چیزو دربیارم .

سوم : من املای فارسیم از بچگی ضعیف بود ، واسه همین پیام فارسی یکم این وضعیت اسفبار منو بهبود میبخشه . (مثل همین الان که مجبور شدم از خواهرم بپرسم اسفبارو با چه املایی مینویسن. )

چهارم : اگه قرار باشه متن انگلیسی بفرستم به زبون انگلیسی میفرستم . چون به یادگیری زبان بیشتر کمک میکنه . مجبور میشی هم قواعد رو یاد بگیری هم املای کلمات رو .


در نتیجه : کسانیکه از فونت فینگلیسی واسه پیام فرستادن استفاده میکنن بنظر من هم بیسوادن هم فرهنگ غلطی رو ترویج میدن هم اقتصادی نیستن . 

آخه خدایی یکم عمیق فکنین ببینین بد میگم ؟ انصافا فینگیلیسی نه فارسی رو بهتر میکنه نه انگلیسی رو . به درد هیچکدومشون نمیخوره . فقط مغز آدمو مثل یه قوطی کبریت کوچیک نگه میداره . 


در کل با زیادی اس ام اس فرستادن مخالفم ... بابا حیف نیست آدم صدای عزیزاشو نشنوه بجاش سرطان شصت بگیره . تو این دوماهه که به عللی مجبور بودم یکم زیادی اس ام اس بدم بارور نمیکنید حس میکردم دیگه انگشت شصتم واسه خودم نیست ... 


اینم حکایتی بود ...

نظرات 10 + ارسال نظر
Unicorn جمعه 16 دی 1390 ساعت 07:07 ب.ظ

منم همیشه فارسی اس میدم

درود بر تو

فریناز جمعه 16 دی 1390 ساعت 09:10 ب.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

عجبا!
منم فارسیم
نیست اصفهانی یم

سلااااام بر دوست تازه وارد

خیر مقدم . خوش آمدین .

فکنم متن کامل نظرتون قبل از خورده شدن توسط موریانه این بود :
منم فاریسم خوب نیست و اهل اصفهان هستم .

درسته ؟

امید شنبه 17 دی 1390 ساعت 01:19 ب.ظ http://garmak.blogsky.com/

دیدن قبضش رو نگو که سکته اوره

ولی عجب کرمی داره این اس بازی

شما هم آقا آرمان ؟

street group شنبه 17 دی 1390 ساعت 02:03 ب.ظ http://www.street361group.blogfa.com

خوش به حالت که فقط نمیدونی چی جوری نوشته میشه من که نمیدونم یعنی چی چه برسه به این که نوشتنشو بلد باشم..................مطمئنی ارزون تره؟!!!!!!!!!!!!!!!

پس از من بدتر هم هست

همراه اولی که من دارم : فارسی 10.6 تومن و انگلیسی فکنم 28 تومن باشه شایدم 30 . یادم نیست .

ایرانشول هم که خفر ندارم ...

حانیه شنبه 17 دی 1390 ساعت 04:26 ب.ظ

سلام اوله اول به خاطر وب جدیدت تبریک!
خوبی گلم؟راستی ناقلا به کی اس میدادی؟!
به قول یکی از بچه ها که نظر میده چه حالی میده اس بازی

ســـــــــــــــــــلام گل قشنگم .
وقتی میای اینجا نظر میدی خیلی خیلی خوشحال میشم .
خوبم خداروشکر . تو چطوری عزیزم ؟

حانیه جون خداروشکر من دوست خوب و بامعرفت زیاد دارم که مدام بهم اس میدن . ولی خوب این چندوقت اخیر مخاطبم یکم خاص تر بود

فریناز یکشنبه 18 دی 1390 ساعت 01:10 ق.ظ

سلاممو یادتون رفت تازه

خب اصفهانی یم دیگه
کامل بنویسم که نمی شه
پول کامنتام زیاد میشه اونوخ

سلاااااااااااااام .
آفرین . خیلی خوب گفتی ...

فریناز یکشنبه 18 دی 1390 ساعت 01:11 ق.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

آدرسمم یادم رفت

اونوخ ziziooo یعنی چی؟

یاد زی زی گولو میوفتم

زیزو معنی خاصی نداره . فقط یه اسم مستعاره .
همون دیگه . یاد خب چیزی می افتی .

حمید یکشنبه 18 دی 1390 ساعت 08:57 ق.ظ http://hamidshams.blogsky

سلام
ما هم به هزار دلیل پیامک فینگلیسی می فرستیم اونم به خاطر هزارتا دلیل (به دلیل ذیغ وقت 2 )به چند موردش اشاره می کنیم

اول: کله پاچه مادریمونه و زبون پدریمونه
دوم: گرونتره و ما پولداریم و اهل کلاس گذاشتن
سوم: املای ما ضعیفتره و املای ضعیفمان را کسی متوجه نمیشه
چهارم: تو اتوبوس نفر بغل دستی پیاماتو نمی خونه

درنتیجه : کسانی که از فونت فارسی واسه پیام دادن استفاده می کنن بی سوادن و چون مدرسه نرفتن بی کلاسن.چون پول ندارن خسیسن و اقتصادی فکر می کنن

اخه خدایی منم عمیق فکر کردم دیدم اگه مغز ادم کوچیکتر بشه کمتر رو گردنش فشار میاد تازه کله کوچیکتر هم قشنگتره هم مد شده

در نصف با کمی اس ام اس مخالفم .اگه با عزیزانمون صحبت کنیم بجای یه دقیقه صد دقیقه باید حرف بزنیم ولی صدتا اس ام اس بدیم میشه 1000 تومان
سرطان انگشت بهتره یا سرطان حنجره.(برا مثال همین هایده، اونقدر با تلفن حرف زد تا سرطان حنجره گرفت مرد ولی کسی از سرطان انگشت نمرده)

حکایت شرینی بود
اخ جون شرینی

سلااااااااااااااااااااام

وای حمید خان بهترین نظری بود که تابحال خوندم .

خیلی بهم چسبید . خیلی معرکه بود . کلی خندیدم .

قلم طنز و ابتکار یعنی همین که حمید خان نشون دادن .

ژینوس یکشنبه 18 دی 1390 ساعت 12:58 ب.ظ http://zhinoos.blogsky.com

منم کااااااملا موافقم با فارسی نوشتن!
البته درباره اس بازی هم حال خودشو داره ها

ماشالا همه شیطون میزنن

Ghasedak چهارشنبه 21 دی 1390 ساعت 09:17 ب.ظ http://www.earsplitting-silence.blogsky.com/


زینب جون اگه میخوای خیلی اقتصادی فک کنی اینجوری میشه :
اگه اس ام اس فارسی طولانی نشه و 2تا اس نشه آره خوبه اما وقتی طولانی بشه و به اندازه ی 2تا اس بشه میشه 20تومن اونموقع اگه فینگیلیش بنویسی 1 اس میشه و میشه 16تومن و در نتیجه 4تومن ارزونتر میشه و اگه همیشه اینجوری پیش بری صرفه جویی خوبی تو مصرف شارژ میشه !!!

اینم سخنان و افکار بنده بود

البته این همه که من حرف زدم و سخنرانی کردم یه خطه ایرانسل رو در نظر گرفتم و مبلغ های اس های ایرانسلو توصیف کردم

آری خواهرم ...
همراه اول گرونتره ...
اصلا من عاشق نظرات طولانی ام . همیشه از نامه خوندن لذت بردم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد