شَـــــــــــــــــــلـوتـــــ ...

شــــاد بودن، تنها انتـــــقامی است که میتوان از زندگــــــی گرفتـــــ ...

شَـــــــــــــــــــلـوتـــــ ...

شــــاد بودن، تنها انتـــــقامی است که میتوان از زندگــــــی گرفتـــــ ...

سال نو فــــرخنده




سیب شود رویتان ، سرخ و سپید و قشنگ
سبــــــــز شود جانتان ، سبز و بلند و کمند
ســــیر شود کامتان ، از کرم کردگـــــــــــــار
ســــــکه شود کارتان ، روزیتان بـــــــــــرقرار
ماهــی عیدت بود ، پرحرکتــــــــــــــ پرتلاش
غــم بشود سنجدی ، رخت ببندد یــــــواش 
پر زحلاوت شود چون سمنو زندگـــــــــــــــی
غرق سعادت شود ، شیوه ی این زنـــدگی 
نظرات 21 + ارسال نظر
دانلود فایل و تحقیق دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 02:49 ب.ظ http://majmue.ir

سلام وبلاگ خیلی خوبی داری به ما هم سر بزن و اگه خواستی منو لینک کن و بهم خبر بده منم لینکت کنم

دانلود فایل و تحقیق دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 03:00 ب.ظ http://majmue.ir

سلام وبلاگ خیلی خوبی داری به ما هم سر بزن و اگه خواستی منو لینک کن و بهم خبر بده منم لینکت کنم

باشه

حمید جمعه 22 فروردین 1393 ساعت 06:28 ب.ظ http://hamidshams.blogsky.com/

به به ببین کی اومده
اصغر تو برو کوچه را چراغونی کن
چراغعلی تو هم یه گوسفند بیار سرببریم
غضنفر تو هم برو یه بنر بزرگ بنویس
من میرم شرینی بیارم
اینایی که گفتم اسکرین سیور وبلاگ بود-حالا که خودت با پای خودت اومدی تو وبلاگ و گیر افتادی
مش غلام ردو ببند در نره
واقعا معلوم هست تو کجایی
این چه وضع اومدن به وبلاگه
مگه وبلاگ صاحب نداره که همینطوری ول میکنی میری
زودباش اعتراف کن
شرینیا را کجا قایم کردی

از شوخی گذشته
به وبلاگ خودت خوش اومدی به منم ربطی نداره وبلاگ خودته

به به ببین کی رفته
اقدس بیا خونه رو خاموش کن
صغرا تو هم یه گاو ببر آزد کن
ظریفه تو هم بیا این تیکه کاغذو پاک کن
منم میام شیرینی بخورم
.
.
.
.
منم شدم زیزو برگردون

ممنون حمید . ازینکه هنوز هستی ممنون

تنها سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 06:09 ق.ظ http://ahadbaygpoor.blogsky.com/

سلام
حرفم نمیاد
ایشالاخوب باشی

تا برای فریاد اماده نشدی سکوت کن

سلااااااااااااااام
چند سال گذشت تو هنوز همون احوالو داری که !
احد جان یکم بیشتر زندگی کن ...
ممنون . توام همینطور

حمید یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 10:20 ق.ظ http://hamidshams.blogsky.com/

زنان قبل از مادر شدن ، “پری”

و بعد از مادر شدن تبدیل به “فرشته” می شوند . . .

فرشته ی زمینی روزت مبارک

بنا به سیاست دولت تدبیر و امید
کسانی که برای روز زن کادو میخوان باید برن تو سایت www kadoo.net ثبت نام کنند

به به احسنت به این حسن انتخابت حمید . خیلی لذت بردم :)

حمید سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 10:53 ق.ظ

شلوت
کجایی
آها شلووووووووووووووووووت
کجایی
کجایید ای شلوتان خدایی
بلاجویان دشت کربلایی
کجایی ای شلوتان عاشق
پرنده تر زمرغان هوایی



خدا خفت نکنه ...
دنبال یه نون حلال حمید برگردون . تو کجااااایی ؟

حمید چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 10:35 ق.ظ

سلام شلوت
بازم که رفتی
الان تو غیبت ضغری هستی
لااقل با من در ارتباط باش منم بشم یکی از نواب 12گانت
درسته که حضور نداری ولی مث ماه پشت ابر خیر و برکاتت هم به ما نمیرسه
شاید این شنبه نیایی شاید

سلااااااااااااااااااااااااام

بلی بلی در غیبت بودم . اونم غیبت موجه :)
الانشم با تو فقط درارتباطم دیگه . یکی از 12 نواب اربعه ! بودی و خبر نداشتی برادر ..
این پنجشنبه آدم که همه رو غافلگیــــــــــــــرکنم دیجه

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 03:36 ب.ظ

http://pnup.ir/tag/%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D9%87-%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%85-%D9%86%D9%88%D8%B1/

حمید سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1393 ساعت 10:55 ق.ظ http://hamidshams.blogsky.com

سلام
روزم مبارک
صدسال به این سالهام
بیام شمعا رو فوت کنم

شلوط
چه وضعیه (اسمون نیمه ابری گاهی ابری با رگبار پراکنده)
معلوم هست کجایی ( نه مجهول هم نیست کجایی)
اینجا شده قبرستون(دور از جون سه تامون- من و تو و شرینیام)
هر هفته بیام یه فاتحه بخونم و برم (الفاتحه مع الصلوت)
نه سر میزنی ( نه پا میزنی)
نه پست میذاری( نه تلگراف میذاری)
نه میای( ننمیای)

برای سلامتی چشم چراغ این وبلاگ :
آقا حمید برگردووووون صلــــــــــــــوات ...
.
.
.
.
یعنی مردم از خنده . خدا تو رو از وبلاگ من نگیره
.
.
.
رووووووزت مبارررررررررررررررررررررک

حمید چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 10:00 ق.ظ http://hamidshams.blogsky.com

امروز چهارشنبس
برا غالفگیری روح شهدا اجماعا صلوات
مجلس بصورت دراز و نشست برگزار می گردند
عزیزانی که مایل هستند درست بشینن چه وضع نشستنه

هوووووووووووووووووووووووووووووو
هوووووووووووووووووووووووووووووو
.
.
.
اون خط دوم منو کشت
.
.
.
اونوخت یعنی چی ؟!

حمید پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 12:11 ب.ظ http://hamidshams.blogsky.com

میگویند شیشه ها احساس ندارند اما وقتی روی شیشه ی بخارگرفته نوشتم دوستت دارم آرام آرام گریست...
یه بار هم نوشتم دوستت ندارم .بازم گریست
یه بار دیگه نوشتم :سلام خوبی شیشه؟ باز گریست
فکرکنم افسردگی داره دیوونه!

بنظر من که داره خیلی طبیعی ریکشن نشون میده

حمید یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 11:37 ق.ظ http://hamidshams.blogsky.com


وایییییییییییییییییییییییییییی
روح
من یه روح دیدم
روح شلوت
روح منی شلوتی
بت شکنی شلوطی
.خودت نیستی
ولی همین که روحت این ورا پرسه بزنه و جواب پیامامو بده کافیه نه راستی کافی نیست قرائتیه
بهرحال خدارحمتت کنه روحت شاد در حد بندری

وااااااااااااااااااااااااااااااااای
نه همون
واییییییییییییییییییییییییی

من یه روح سرگرداااااااااااااااااااااااااااانم ...
هووووووووو هووووووووو
خونه رو بفروووووووووووووش ، بهیه

من یه روح شادم

[ بدون نام ] یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 11:52 ق.ظ

سیلام.
یادته به من گفتی عکس بچه ها رو می زاری؟
پس چرا نزاشتی ؟ها؟ها؟هاااااااااا؟

سلاااااااااااااااام به به نگار خانوم گل گلاب
چطوری ؟

کدوم عکس ! ؟
کدوم بچه ها !؟
این داستان واسه کدوم تاریخه ؟!

نگار یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 12:00 ب.ظ

ببخشید نظربالایی مال منه یادم رفت اسم وبلاگم رو بنویسم

حمید دوشنبه 5 خرداد 1393 ساعت 11:50 ق.ظ http://hamidshams.blogsky.com

سلام
ظاهرا من اینجا تنها نیستم
کسای دیگه ای هم هستن احضار روح میکنن
حالا میفهمم همراه اول دروغ نمیگه
هیچ کس تنها نیست
دینگ دینگ
البته بگما
هنوز دینگ دینگشو کشف نکردم مربوط به چیه

سلام
سلام کردم
من سلام کردن را بلدم
.
.
.
.
شما هیچ وقت تنهای نیستی
زیزو همیشه هست
چه با روح چه بی روح

حمید یکشنبه 11 خرداد 1393 ساعت 07:02 ب.ظ http://hamidshams.blogsky.com

دیشب با بابام دعوام شد
بابام داد میزد خدایا من چیکار کردم؟
اینو دادی به من...
میخواستم براش توضیح بدم روم نشد... :))

دستت درد نکنه برادرم خیلی خوب رعایت کردی ...

حمید سه‌شنبه 20 خرداد 1393 ساعت 10:56 ق.ظ

آقو ما دیروز تو یه قبرستونی بودیم دیدیم یه مراسم ختم واس یه بابایی گرفتن گفتیم ما هم شرکت کنیم ثواب داره...
کاکو همه نشسته بودیم ناراحت ، یه هو خونواده زن دوم مرحوم پیداشون شد
آقو دوتا خونواده افتادن رو سرمون نفهمیدم چیتو شد
اونقدر مشت و لگد خورد تو پوزمون , فکمون از 36 جا شیکست
آخرشم از روی ناراحتی اشتباهی مارو جای مرحومو دفن کردن

رفتیم اون دنیا موقع سوال جواب کردن هل شدیم
همو اول سر نام و نام خانوادگی گند زدیم مارو فرستادن شوفاژخونه جهنم
اوجا فقط مُو بودیم و هیتلر ..
تا مارو دید گفت همساده یه دیقه این نامه اعمال منو نگه دار بند کفشمو ببندم
دقیقا همو موقع دوتا فرشتهو اومدن واس بررسی نامه اعمال
دیگه جنگ جهانی افتاد گردن مو ، هیتلرم بهشتی شد
الآن نیم ساعته دارن به خاطر قتل عام تو فرانسه عذابم میدن

آغـــــــــــــو این آغوی همساده خیلی خیلی خوش تشریف آوردن به کلبه موووو

حمید چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 11:48 ق.ظ

ان الذین یشالطون فی سبیل الله اولئک هم الشالطون

عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود حمید
کلی کلی نبوغ داشت :)

amirhossein شنبه 7 تیر 1393 ساعت 06:00 ب.ظ http://streetgroup.blogsky.com

سلاااااااااااااام به شلوط

سلام به زیزو

جطوری؟؟؟

هستی؟؟

خوبی؟؟؟

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام امیرحسین خان
خداروشکر خوبم و هستم .
تو چطوری پارکو کار اعظم
دلم واسه گروهتونو و اون کاراتون کلی تنگ شده

تنهای تنها جمعه 20 تیر 1393 ساعت 09:50 ب.ظ http://ahadbaygpoor.blogsky.com/

به یادتم

حمید جمعه 17 مرداد 1393 ساعت 12:27 ب.ظ

ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﻧﺬﺭﯼ ﭘﺨﺶ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ ﺩﺭ ﯾﻪ ﺧﻮﻧﻪ ﺭﻭ ﺯﺩﻡ ﺩﺧﺘﺮ ﺁﻣﺪ ﺟﻠﻮ ﺩﺭ، ﻧﺬﺭﯼ ﺭﻭ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ ﺗﻮ ﭼﺸﺎﻡ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﺮﺩ ﺑﺎ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﮔﻔﺖ ﺍﻧﺸﺎﺍﻟﻠﻪ ﻫﺮ ﭼﯽ ﺣﺎﺟﺖ ﺩﺍﺭﯼ ﺑﻬﺶ ﺑﺮﺳﯽ ﻣﻨﻢ ﻧﺎﻣﺮﺩﯼ ﻧﮑﺮﺩﻡ ﮔﻔﺘﻢ ﻣﻦ ﻓﻘﻂ ﯾﻪ ﺣﺎﺟﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺩﺧﺘﺮ ﭼﺸﺎﺵ ﮔﺮﺩ ﺷﺪ ﺩﺍﺵ ﺍﺯ ﺣﺪﻗﻪ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﻣﯿﺰﺩ ﮔﻔﺖ: ﺧﻮﺏ ﭼﯿﻪ؟ ﻣﻨﻢ ﯾﮑﻢ مکث ﮐﺮﺩﻡ ﺑﺎ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﮔﻔﺘﻢ: ﺁﺯﺍﺩﯼ ﻣﺮﺩﻡ ﻣﻈﻠﻮﻡ غزه!
نمیدونم چرا درو محکم بست و خدافظیم نکرد. فکر کنم اسراییلی بودلامصّب!

حاجت روا شی حمید جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد