شَـــــــــــــــــــلـوتـــــ ...

شــــاد بودن، تنها انتـــــقامی است که میتوان از زندگــــــی گرفتـــــ ...

شَـــــــــــــــــــلـوتـــــ ...

شــــاد بودن، تنها انتـــــقامی است که میتوان از زندگــــــی گرفتـــــ ...

اراده

 

 " چه بگویید میتوانم و چه بگویید نمیتوانم ، درهر صورت حق با شماست "


جمله ای از فیلم راز

    


نظرات 9 + ارسال نظر
پسر آبی یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 ساعت 11:32 ب.ظ http://www.mantanhanistam.blogsky.com

جمله ی قشنگیه : )
منم مستند راز رو دیدم
دو سه بارم ازش استفاده کردمو جواب هم داد :)

راستی یه سوال
من تازه اومدم بلاگ اسکای
چرا وبلاگ های بلاگ اسکای اینطوری هستن؟
اولش تبلیغات ندارن
بعد تبلیغات پیدا میکنن؟؟
الان وبلاگ شما داره
وبلاگ من نداره

نظر منم همینه :)
منم همینطور .

بلاگ اسکای از اول که من امدم تبلیغات روی صفحه اش فعال بود. من خودم برش داشته بودم ولی دوباره خود به خود فعال شده حتی بسته هم نمیشه !!!
خوش بحال شما که کلا تبلیغات قالب وبلاگتو زشت نکرده

امیرحسین(StreetGroup) چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 04:57 ب.ظ http://streetgroup.blogsky.com/

سلاااااممم

کلا نفهمیدم چی شد...اخه افتاب خورده تو سرم این شکلی شدم:

خوبی ابجی؟؟؟سلااامتی؟؟همه چی رو به راهه؟؟

کار چطوره؟؟

چقد سوال کردمااا اووووووففففف

خوبی که؟؟

سلاااااااام چشمو چراغ شلوت
خیلی خوبم خداروشکر
با احوالپرسی شما بهترم میشم
کار که فعلا تعطیله

شما چطوری استیریتی گل ؟

امیرحسین(StreetGroup) چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 05:03 ب.ظ http://streetgroup.blogsky.com/

اخر ما نفهمیدیم که زیزو جان این شلوت رو با چه تِ ای بنویسیم؟؟؟

راستی چی صدات کنم؟؟زیزو؟ابجی زیزو؟زینب؟ابجی زینب؟

هر کدوم ناراحت نمیشی رو بگو همونجوری صدات کنم

احساس میکنم بگم ابجی ناراحت میشی

با " ت " پارسی تره . مسلما شکل پارسیشم بیتره

چی صدا کنم تو رو ؟ تو که از گل بهتری ! کاش که بد بودی عزیزم ، میشد از یادم بری .

هرچی دوس داری صدا کن . ببینم سلیقه ات چطوریه ؟
هیچ کدومش ناراحت کننده نیست عزیز.
چرا فکر میکنی ناراحت میشم ؟
اگه میبینی من داداش نمیگم بخاطراینه ک زیاد دوس ندارم . همین . ولی حتما تو با آبجی راحتی که میگی آبجی ، اینکه دیگه ناراحتی نداره .

امیرحسین(StreetGroup) سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 01:37 ب.ظ http://streetgroup.blogsky.com/

چشم....تو رو خدا ناراحت شدی بگوهااا تا ازت عذر خواهی کنم

خب خب پرسیدی چطوریم،اووومممم خوبم بیشتر خوبم معمولا

موفق باشی زیزو

چشم ناراحت شدم میگم :)
خداروشکر . حال خوب این روزا از طلا هم با ارزش تره . قدرشو بدون
سلامت باشی امیرحسین
همچنین

saman سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 03:31 ب.ظ

سلام زینب عزیز
خوبی با معرفت !!?منم سامان ...
چه خبرا بهم میل بده ...
Stop_pelak1364

سلاااااام آقا سامان گل
چطووووری تو ؟
چه خبر از شما ؟
من خوبم خداروشکر . ممنون
چه عجب یادی از هم لینکی های قدیمی کردی ...
خیلی خوشحال شدم پیامت رو دیدم . کار خوبی کردی سری بهم زدی .
اتفاقا دوسه هفته پیش یهو یادت کردم . یاد جملات قصارت افتاده بودم .
باشه چشم.
میبینم که ارتقاع شماره پلاک گرفتی از 16 به 1364

saman جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 03:25 ب.ظ

کجایییییییییی

همین هوالی ... (شایدم حوالی)

saman یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 05:08 ب.ظ

چرا لاک شدم ..!

اولا که لاک یعنی چی ؟
منظورت بلاک شدنه ؟!
دوما من کاری نکردم ؟

یک عدد من جمعه 17 خرداد 1392 ساعت 01:22 ب.ظ http://1-man.blog.ir

:)

سلام مسلم عزیز

امیرحسین(StreetGroup) پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 ساعت 12:45 ب.ظ http://streetgroup.blogsky.com/

کوشی زیزوووو؟؟

الو؟؟

کسی نیس؟؟

راستشو بگوو؟؟

یکی اینجا رو اپ کنه لطفا

سلااااااااااااااااااام
زیزو اینجاست ، حاضر
چشم رو چشمم
حتما ... بزودی
بزودی ..... حتما :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد