شَـــــــــــــــــــلـوتـــــ ...

شــــاد بودن، تنها انتـــــقامی است که میتوان از زندگــــــی گرفتـــــ ...

شَـــــــــــــــــــلـوتـــــ ...

شــــاد بودن، تنها انتـــــقامی است که میتوان از زندگــــــی گرفتـــــ ...

سهراب و دانشجوی این دوره

اگر سهراب سپهری در زمان ما دانشجو بود

اهل دانشگاهم
رشته ام علافیست
جیبهایم خالیست
پدری دارم
حسرتش یک شب خواب
دوستانی همه از دم ناباب
و خدایی که مرا کرده جواب
اهل دانشگاهم
قبله ام استاد است
جانمازم نمره
خوب میفهمم سهم آینده من بیکاریست
من نمیدانم که چرا میگویند
مرد تاجر خوب است و مهندس بیکار
و چرا در وسط سفره ما مدرک نیست
چشم ها را باید شست
جور دیگر باید دید
باید از مردم دانا ترسید
باید از قیمت دانش نالید
وبه آنها فهماند
که من اینجا فهم را فهمیدم
من به گور پدر علم و هنر خندیدم

نظرات 9 + ارسال نظر
نفس یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 06:05 ب.ظ http://gurestane-gham.blogfa.com

الحق که همینطوره

:) ...

راستی تو این ورژن جدید بلاگ اسکای ، این شکلک ها کوشن ؟!

امیرحسین(StreetGroup) دوشنبه 27 خرداد 1392 ساعت 02:14 ب.ظ http://streetgroup.blogsky.com/

به به وب شــــــــــــلوت اپ شده هووورااا

صب کن صب کن بخونم

اول احوال پرسی کنم بعد میخونم

سلاااااااااااااااام

چطور مطوری ابجی؟؟خوبی؟؟

سلامتی؟؟چیکاره ای تابستون؟میدرسی؟؟

من فزولم اخه؟؟

دیگه حسودیم شد به وبلاگ همیشه به روزتون . منم آپ کردم خخخخ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام از ماست دوغ آبمعدنی ...

کمی تاقسمتی ابری .....

دانشگاه ک هوتوتو تموم شد . مگه مقطع بعدی که هنوز مشخص نیست . بیشتر دارم سعی میکنم برم سرکار ...

شما آقایی ... منتها آقای فزول اونم نه با این ض بلکه با این ز :)))))

اصلا امیر حسین تورو میبینم روحیم عوض میشه ...
ممنون ک سر میزنی ...

امیرحسین(StreetGroup) دوشنبه 27 خرداد 1392 ساعت 02:18 ب.ظ http://streetgroup.blogsky.com/

هه هه بنده خدا سپهری رو بگو خخخخ

دس تو شعرا این بنده خدا هم بردن

هه هه..خیلی باحال بود ایوول ایووول

اون دو خط اخر باحال تر از همش بود خخخ

مرررررررررررررسی زیزو اپیدی خیلی حال کردم

نووووووووش جان ...
قصد منم لذت بردن و خندیدن شماست ...
خواهش میکنم . دیگه نخواستم روتو زمین بندازم :)

saman چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت 10:21 ب.ظ

سلام بامعرفت
کجایی بابا ....
قدیما بیشتر تویل میگرفتی

منم قهرم اصلا

سلام بامعرفت تر
والا من همین جام .... مثل همیشه !
دقیقا کجا باید باشم که نیستم ؟!
اصلا آدرس بده با خانواده بیاییم خدمتتون :)
.
.
.
خدایی تو بیشتر از من بلدی قهر کنی !
قهر واسه چی مرد گنده !

saman شنبه 1 تیر 1392 ساعت 01:21 ب.ظ

شلام باشه آشتی کردم ومیدونی که من دل قهر کردن ندارم

یاهو نمیای دیگه اینجا که نمیشه یه کم صحبت کرد
فعلا بای

سلام
چرا یکم دلشو داری :)
کلا آره خیلی وقته یاهو نمیام مگر ایمیل بخوام بخونم یا بفرستم .
الانم که امتحاناتمه و پروژه دارم ... تا 16 تیر درگیرم :(
ولی هروقت ببینمت خوشحال میشم .

saman یکشنبه 2 تیر 1392 ساعت 01:09 ب.ظ

سلام
مرسی ازاحوال پرسیت
بابا... پروژه... هر که ندونه فکر میکنه فامیل احمدی نژاد هستی
ضمنا من قهر نکرده بودم
خواستی ببینی منو خونمو که بلدی پاشو بیا
کلا یه دونه ای زیزووووووو
فعلا

سلام
خواهش میکنم کچل موفرفری
منو به اون نسبت ندی خوشحال میشم . اصلا میرم پروژمو حذف میکنم تا از این ...... دور بمونم .
خوب چه بهتر :)
آره . بلدم چالوس پلاک 2/62
چون نیستم یه دونه ام ؟! :)
فعلا

saman یکشنبه 2 تیر 1392 ساعت 01:10 ب.ظ

راستی پیرو کامنت بالا
احمدی بای بای احمدی بای بای

بیچاره مملکتمون داره ویروون میشه

saman دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 04:05 ب.ظ

سلام

علیک سلام برادر :)

مینو دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 09:26 ق.ظ http://suncity2000.blogsky.com

بعله دیگه با این وضع و اوضاع سهراب حق داره

دقیقا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد