شَـــــــــــــــــــلـوتـــــ ...

شــــاد بودن، تنها انتـــــقامی است که میتوان از زندگــــــی گرفتـــــ ...

شَـــــــــــــــــــلـوتـــــ ...

شــــاد بودن، تنها انتـــــقامی است که میتوان از زندگــــــی گرفتـــــ ...

زاد روزتـــــــــ شــــاد باش

عنوان یکم زیادی پارسی بود ، نه ؟


یــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوهو

هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــورا

دستـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

جیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــغ 


تفلده عید شما (خودم) مبارکــــــــــــ

امروز هم سالروز تولد خودمه هم سالروز تاسیس "قدرت عشق" .  واسه همتون کارت دعوت فرستادم هاااا .

اینم یه کیک چند منظوره و زمستونی از طرف دختر چله ی زمستونی (زینب بانو) به همه ی هملینکی ها و دوستای عزیزم که واقعا به تک تکتون افتخار میکنم . آدم دوتا هملینکی اهل دل و با صفا مثل شما داشته باشه که مدام ازشون انرژی بگیره مطمئنا زندگی شادی داره . از اینهمه لطف و محبتتون نسبت به من واقعا موتوشکرم .


 

اگر الان سجده شکر بجا بیارم بازم کمه ....


جشن و پایکوبی در منزل بسی خوش گذشت .... انقدر زدیمو رقصیدیمو خندیدیم که حد نداشت .... کلی عکس و فیلم و کادو و مراسم جور واجور .... باورتون نمیشه قبل از اینکه کیک رو ببرن میخواستن با چاقوی تزیین شده منو ذبح کنن !!!ثانیه به ثانیه اش خوش گذشت ... قرار بود آهنگ تولدت مبارک اندی رو که خیلی دوست دارم بزرام رو وبلاگم که نشد .انقدر پیام تبریک گرفتم که دیگه مخم هنگ کرده بود . اوه تازه همین الان یادم افتاد که کنار اون عصرونه ی شاهانه ژله ها رو نذاشتم .... حیف !!! 

راستی امسال دوتا کیک داشتم ... یه کیک که خودم گرفتم یه کیک هم که دوستم هرسال واسم میگیره میاره .... آخه همیشه جشن تولد من دونفره بوده که کیکش هم دونفره میشد . البته تولد داداشم هم 20 بهمنه ... فکنم اونم میخواد بترکونه .... از الان داره به برد موج باندش فکر میکنه.


امسال خیلی بهم سخت گذشت ... دقیقا از اوایل تابستون یکم زیادی اتفاقات جور و واجور و پیش بینی نشده واسم افتاد . اگه مراسم نمیگرفتم که امسال رو خوب تموم کنم دق میکردم . از خانومها و آقایانی که امسال باعث شادیم شدن و اونهایی که گند زدن به حالم هم سپاس گزارم .سعی میکنم درس بگیرم واسه آینده ام خوبه . 


هنوزم تو کف پستی ام که بچه های با معرفت کاشان Street Group واسم گذاشتن . خیلی بهم چسبید . کادوی قشنگی بود . 

ژینوس جونم مرسی که واسم وقت گذاشتی ناناس.کادوت خشمل بود . 

نظرات 19 + ارسال نظر
Street Group سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 01:00 ق.ظ http://www.street361group.blogfa.com

سلام چه عجب از این ورا ما هر چی اومدیم به وبلاگت دیدیم خبری نیس نگران شدیم نکنه کیکه رو تنهایی خورده بعدش دل دردو وبعدش..........یه جورای امروز به منم خوش گذش چون خیلی وقت بود که نخوابیده بودم امروز کلی خوابیدم خیلی حال داد....خوشالم که بهتون خوش گذشته تا باشه از این شادیا

ببخشید دیگه سرم زیادی شلوغ بود ....

تدارکات تولدم باعث شد از مراسم وبلاگ جا بمونم . وگرنه کلی واسه وبلاگم برنامه داشتم

آخ گفتی منم این سه شب مثل بنز خوابیدم از 1 صبح تا 8 صبح بیهوش بودم . تازه کلی هم توخواب با بروبچ فوتبال زدیم به بدن ...

Street Group سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 01:03 ق.ظ http://www.street361group.blogfa.com

خواهش میکنم اصلا قابل شما رو نداش باید بیشتر از اینا وقت میزاشتم.......تفلد داداشتم موبــــــــــارک

عاشق اون موبارک گفتنتم ...

ملسی ملسی ...

حمید سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 06:31 ق.ظ http://hamidshams.blogsky.com

سلام
من اومدم
سلام گفتن را بلدم
خیلی میچسبه ادم صبح زود قبل صبحونه کیک تولد برفی بخوره اونم کیک تولد زی زی
بذار یه کم کیک بخورم
اهان حالا جون گرفتم


جشن میلادت را به پرواز می روم

دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها

آسمانی که نه برای من

نه برای تو

که تنها برای “ما” آبیست . . .


تولدت مبارک

سلاااااااااااااااام
صبح توام مبارک نه . بخیر

ملسی ملسی . زی زی منم هااااااااااااااا . فقط خودم .


نووووش جونت .


متن منتخب عالی بود . سپااااااااااااااااس

حمید سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 06:41 ق.ظ http://hamidshams.blogsky.com

امروز خورشید درخشان‌تر است

و آسمان آبی‌تر

نسیم زندگی را به پرواز می‌کشد

و پرنده آواز جدید می‌سراید

امروز بهاری دیگر است

در روز تولد مهربان‌ترین

در میلاد کسی که چشمانم با حضورش بارانی است

امروز را شادتر خواهم بود

و دلم را به میهمانی آسمان خواهم برد

جشنی برای میلادت بر پا خواهم کرد

تمامی گلها و سبزه‌ها در میهمانی ما خواهند سرود

ای مهربان‌ترین

روزهای زندگی هر روز گوارا باد

میلادت مبارک

یوووووووووووووووووووهوووووووووووووو


ها هو هی ..... ها هو هی .....


این چــــــــــــــــــــــــی میگه ؟؟؟؟ !!!


چقد خوشمــــــــــــــــــــــــــــــــــل بود ...


الان یکی منو بگیره .... دارم رو آسمونا پرواز میکنم ...


بهترین هدیه واسه من یا یه نامه است یا یه شعر قشنگ ....

جمید جان مرسی . خیلی ممنون . بسی سپاس . چنی خوشمان آمد

حمید سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 07:04 ق.ظ http://hamidshams.blogsky.com

چه لطیف است حس آغازی دوباره،و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس … و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن! و چه اندازه شیرین است امروز…
روز میلاد…روز تو! روزی که تو آغاز شدی!

تولد مبارک

حمــــــــــــــــــــــــــــــــــید تو که من کشتی ...
خوش سلیقه جونی دیگه . ملسی ملسی ...


بعد از آرام (برادر زاده ام ) که هی میگفت توفلد زینبه ... تولد مبارک ، تو بیشترین تبریک رو بهم گفتی ...

الی سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 10:24 ق.ظ http://1373elahe.blogfa.com

سلام دوسته گلم ببخشید نبودم.تولدت مبارک انشاالله به خوبی و سلامتی سال ها رو ژشته سر هم بگذرونی

سلام عجیجم
ملسی ملسی

پلاک ۱۶ سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 11:00 ق.ظ

[:S00


دیگه پیر شدیا......... مواظب خودت باش افتادی تو سرازیری
هی ی ی روزگار ....بووووووووووووووس

سلااااااااااااااااااااااااااااااااام

یار شفیق . خوش امدی کچل ....


ملسی . هرچی باشه از تو که کوچیکترم

پلاک ۱۶ سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 11:04 ق.ظ

عزیزم ...گلم ....خوشگلم ... نازم....قوربون اون مهربونیات بشم ...تولدت مبارک الهی که همه آدما دوست خوبی مثل تو داشته باشن من به خودم افتخار میکنم که با گلی مثل تو دوستم ......بوووووووووووووووس

ها!!!!!!!!!!!!!

چی میگه ؟ با کی ؟ کجا ؟ چی میگی ؟


ببخشید آقا شما با من بودین ؟؟؟؟



بابا چه نظر خوشملی !!!


سرم داره گیج میره ..................... بیگی منو ........

چقد تحویل ----------- دوستان گرامی من تا یک هفته تحویلاتم با این نظر پر شد لطفا تا اطلاع ثانوی در نزنید ....



عزیزمی سامان جان . خیلی لطف داری . خودت خوبی منو خوب میبینی .

کوروش سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 11:55 ق.ظ http:///http://www.korosh7042.com/

قتدیل ها ی بسته به ناودان
از گرمای افتاب می افتند و برف های آب شده راه رود و پیوستن به مزارع میدهند
می شود بوی بهار
این تولد طبیعت را حس کرد

تولدت مبارک خانمی[:S004:

وای بعد از مدتها بالاخره آقا کورش تونستم پیداتون کنم ...
خیلی دلم واسه قلمتون تنگ شده بود ...

بسی زیبا بود . سپاس گذارم

مجتبی سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 01:59 ب.ظ http://همون جای همیشگی

سلام خانوم خانومها
احوال شما؟
بی معرفت حالا بدون ما جشن و پارتی میگیری؟
حالا که کادوت رو هاپولی کردم حالت میاد سر جاش

خداروشکر خیلی خوبم ...

مجتبی سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 02:09 ب.ظ http://همون جای همیشگی

سلام خانوم خانوم ها
بی معرفت حالا بدون ما جشن و پارتی میگیری؟
حالا که کادوی تولدت رو هاپولی کردم حالت میاد سر جاش

دیگه چه خبر؟
در اخر من خوبم تو خوبی؟

به به سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
آقا مجتبی گل
بابا چه عجب ! از اینورا ؟!
شما کادو نداده عزیزی داداشی
خداروشکر همیشه خوبی .

شبنم سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 05:03 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com


شرمنده زینب

الآن از خجالت آب شدم



کاش میشد منم میومدم تولدت









مبارک باشه عزیزم

دشمنت شرمنده باشه عزیزم
این حرفا چیه ؟! خلاصه من که کلی بهت زنگ و اس ام اس دادم ازت خبری نشد . دعوتت کردم بیای خونمون ولی در دسترس نبودی . ایشالا سال بعد .


ملسی ناناسم

محدثه سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 07:03 ب.ظ http://alonegirl1.persianblog.ir

سلام عسیسم.توهم خوش اومدی به وبم.دیروز تولدت بود حواسم نبود به هر حال...تولد تولد تولدت مبارک...

سلاااام
ملـــــــــــــــسی خانومی

نگین چهارشنبه 19 بهمن 1390 ساعت 01:11 ق.ظ http://www.mininak.blogsky.com

تفلدت مباااارک دوباره خوجحالم که بهت خوش گذشت



ملسی عزیزم ...
منم خوشحالم که خوش گذشت

ناشناس چهارشنبه 19 بهمن 1390 ساعت 12:26 ب.ظ http://www.lost300.blogsky.com

سلام تولدت مبارک . وبلاگ جالبی داری . به من هم یه سر بزن بهت بد نمیگذره . نظر هم یادت نره .مرسی

سلام
ممنون
خوش امدی
حتما

حمید چهارشنبه 19 بهمن 1390 ساعت 02:04 ب.ظ http://hamidshams.blogsky.com

سلام
ظاهرا خونه افلاطون اینا پارتی گرفتن
در خونشون قفل زده ولی صدای موسیقی مستهجن و رقص نور تو خونشونه

منم میخوام برم تو
برادران بسیجی همرامن زشته پشت در بمونیم

سلام بر آقا حمید عزیز

والا نه خبری نیست ........... باور کنید .......

فقط پست بالایی حامل خبر مهمی میباشد که بزودی پرده برداری میشود.

برادران بسیجی هم ارزونیه خودت حمید آجـــــــــــــان

شبنم جمعه 21 بهمن 1390 ساعت 12:15 ق.ظ http://seven-stones.blogsky.com


دوستای قدیمی رو که دیدم دلم گرفت

یه روزی به هفت سنگ هم سری میزدن

اما من فراموش شده ام

امان از این بی وفایی ... قشنگ میقهمم ک چی میگی شبنم جون

اینام با دعوت امدن . یه جورایی خفتشون کردم وگرنه با زبون خوش و پای خودشون ک نیومدن

Unicorn جمعه 21 بهمن 1390 ساعت 06:48 ب.ظ

آجی جون تولدت مبارک باشه ایشالا سایه تون همیشه بالا سر ما باشه

ضمنا من غلط کردم اون حرفا رو تکرارکردم شما به اعصابت مسلط باش

خیلی هم زیاد از دستت عصبانی ام

بچه تو اصلا معلوم هست کجایی ؟
چرا تولد من نبودی ؟
همش پیش خودم میگم این داداشی من / آتش نشان من / یار همیشه در صحنه ی من کجاست ؟
تولد بدون اون که مزده نمیده !!! ناسلامتی فقط به تو میگم یار همیشه درصحنه ها !!!
خیلی دیر که امدی !
یه پست ام که گذاشتی و رفتی رو اعصابم !
.
.
.
.
.
.
.
اما حالا چون بیشتر این حرفا واسم عزیزی و حرف گوش کن هم هستی خیلی راحت می بخشمت .
ملسی داداشی
درضمن شما هیچ غلطی نکردی ! دفعه اول و آخرت باشه این حرفو زدی ها !

حمید یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 01:35 ب.ظ http://hamidshams.blogsky.com

اخ جووووووووووووووووووووووووووووووون شرینی
من عاشق تولدم

نوووووووووووووووووووش جون حمید آجان .
اگه مامور خبر نمیکردی بیشتر خوش میگذشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد